FLEX WHELEER-zivot i delo






 Text je malo stariji,ali odlucio sam da ga objavim zbog nekih drugih stvari.
Ko razume -shvatiti ce :D

Ken „Flex“ Wheleer svakako je jedno od najpoznatijih imena svetskog bodibildinga u poslednjoj deceniji.Iako ne medju najmasivnijima Flexova simetricnost kao najveca vrlina omogucila mu je trostruko osvajanje Arnold classicsa i jos brdo drugih IFBB trofeja.

            Na njegovu zalost nikad nije osvojio Mr.Olympija iako je cak dva puta bio samo na korak do tog najveceg trofeja u bodibildingu.Na zalost,Flex je mnogo puta imao problema sa svojim ispadima,kao na primae izjave da se takmici samo zbog novca,i da ce kad prestane sa takmicenjem potpuno prestati sa treningom jer stvarno mrzi treninge.Ili,na Mr.Olympija 1998.godine,kada je nezadovoljan drugim mestom svim prisutnima sa pobednickog postolja pokazao srednji prst.Mnogi opravdavaju to njegovo ponasanje sa tvrdnjom da je naocigled uvek bio potkradan od strane sudija na takmicenjima, pa ne bi trebala biti cudna njegova ljutnja jer je Flex inace uvek bio korektan i strpljiv prema obozavateljima sto je odlika koja ne krasi mnoge druge prvake.

Sem toga,Flex mnogima nije simpatican jer je od strane svog bivseg najboljeg prijatelja Shawn Raya bio optuzen da je vrsio plasticne operacije odnosno ugradjivao implatante u svoja ramena i listove sto mnogi smatraju cak i vecim grehom od koriscenja steroida.Ipak,pregledima je utvrdjeno da nije bilo nikakvih operacija.Sada u 35-oj godini Flex najavljuje kako bi se lako moglo desiti da prestane sa takmicarskim bodibildingom,a za nas je to pravi trenutak da se podsetim na tok jedne velike karijere i jedan intervju u kom ce Flex pricati o stvarima o kojima do sada nije puno govorio.

            Flex gopvori vrlo tiho,jedva da mozete da ga cujete i poprilicno je smiren,za razliku od trenutka kada nezadovoljan pojedinim sudijskim odlukama jednostavno „poludi“.

Mozda tako prica jer mu se spava,a moglo bi mu se spavati jer je poznat po tome da dnevno spava 16 sati.
            „Kada ne spavao onda treniram i jedem.Nista sem toga ne radim.“kaze Flex i dodaje kako u danima odmora,kada ne trenira voza se autom po okolini.

A zabava?
            „Ne zabavljam se.Nemam vremena za zabavu.“ Flex jede sedam puta dnevno i spava u obrocima 2-3 sata.
            „Jedem u 5 i 9 sati ujutru,popodne 3,6,9 sati poslepodne i u ponoc.Znaci zivim u trosatnim periodima obroka i treninga.

Sta je sa dodacima ishrani?
            „Koristim vitamine i minerale uz svaki obrok.Isto tako,koristim i Biochemove preparate.Ozbiljno mislim,ne govorim ovo jer mi je placeno da govorim,stvarno imam dobro misljenje o Biochemovim suplementima.“ Samo to? Samo priroda? „Naravno,ne.“Verujte mi,ni jedan vrhunski sportista nije potpuno cist,bilo da se radi o fudbalu ili kosarci.Ili cak o automobilistickim trkama.Verujte mi,gde god je vrhunski sport i veliki novac tu je i takozvana sportska medicina.“

Sta je sa bilderima koji se ne takmice a ipak uzimaju steroide?
            „Ti ljudi treba da potrose te pare na psihijatra umesto na steroide.To je vrlo glupo,rizikovati zdravlje tek tako.Naravno,to je licna odluka ali ja sam protiv toga.“

Kada je Flex uopste zapoceo sa treninzima i zasto?
            „U 16-toj godini sam poceo da dizem tegove,samo iz zabave i da ne budem na ulici.Nisam bio impresioniran poznatim bilderima i nisam sanjao o Mr.Olympija.U to vreme bilo je dve mogucnosti:Biti na treningu ili biti deo bande.“

Nije bas ni sada odusevljen vrhunskim bodibilderima,pa se odselio iz centra bodibildinga iz Venice beacha.
            „Da preselio sam se u Rowland Height,tamo je puno mirnije nego u LA,mogu bolje da se koncentrisem na trening.“

Da li bodibilderi govore uvek samo istinu za casopise?
            „Da,vecina nas govori istinu ali svi ti saveti i programi treninga koje preporucujemo su uglavnom nebitni,jer ono sto odgovara meni,ne znaci da odgovara i drugima.Svako treba da uci o sebi i postane svoj najbolji trener.Svi se razlikujemo po konstituciji i svemu ostalom i nema samo jednog nacina treninga i ishrane.Ne mozes na isti nacin da vozis ferari i volkswagen“.

Flex je poznat po tome da nastupa na puno takmicenja i da je konstantno u odlicnoj formi.Kako mu to uspeva?
            „Jdnostavno:mrzim kad izgubim.A poraz je vec drugo mesto.Samo je prvo mesto vazno.Ikada se setim da bi mogao da izgubim onda dam sve od sebe i trudim se stalno da budem u odlicnoj formi.Sem toga,ja sam profesionalac,placen sam da budem u dobroj formi.To je isto kao sto radnik u fabrici svaki dan u godini kvalitetno moze da obavlja svoj posao.“

A poraz je doziveo na primer na Mr. Olympija 1998. i tada smo videli jedan nesportski potez od Flexa prilikom proglasenja pobednika.
            „Da,izgubio sam,bio sam drugi ali sam 100 posto siguran da sam trebao da pobedim.Bio sam u odlicnoj formi,kao nikad u zivotu a pre samog proglasenja pobednika svi su mi vec cestitali na pobedi.Chris Cormier,Lee Priest i jos neki bili su uvereni da sam pobedio.Poludeo sam kada sam cuo da su mi sudije ukrale cistu pobedu i dodelile je Ronnieu.Zato sam tako burno odreagovao.“

Flex se sada istice svojom simetrijom.Ali kako je izgledao kada je poceo da trenira.
            „Bicepsi su bili superiorniji nad ostalim delovima tela,inace sam bio jako mrsav.A tek da ste mi videli grudi (ha,ha,ha)“.

Sada je jedan od najboljih bodibildera sveta,ali ipak ima stvari koje ga ometaju.
            Voleo bih da sudije bar jednom prodju nasih mesec-dva pred takmicenje.Tek bi tada postali posteni,tek tada bi shvatili kroz sta prolazimo da bismo postali to sto jesmo i poceli bi da nas vise cene.Znate,nije sve u slavi i novcima koje zaradimo od sponzora i nagrada na takmicenjima.Ja nikada ne idem u bioskop,ne izlazim,zakinut sam za mnoge uzitke koje drugi imaju.Ali ipak sam srecan jer sam predodredjen da budem vrhunski bodibilder i trudim se da svaki dan budem jos bolji.Ljudi ne vide sva nasa odricanja.Sve to lepo izgleda kada citate u casopisima ali niko ko nije vrhunski bodibilder ne zna koliko su teski nasi treninzi i dijete.“

            Flex trenira duplim split sistemom,jedan deo tela ujutru,jedan poslepodne,cetiri dana treninga i jedan dan odmora.U teretani se zadrzava oko sat i po a zanimljivo je da nema razlicite treninge van sezone i u toku trajanja sezone.“Ako se nesto pokaze dobrim van sezone nisam lud da to menjam.Sve vreme je sezona.“

Flex cesto naglasava kako nije sve u dizanju ogromnih tezina.
            „Sustina je u intenzitetu.Bolje je napraviti 20 dobrih,pravilnih ponavljanja cucnjeva sa 200kg nego se muciti i varati sa 250kg samo da biste mogli reci da radite cucnjeve sa 250kg.“

Sta je sa listovima,jel istina za implatante?
            „Pogledajte me.U ovih 15 godina treninga moji bicepsi su postali duplo veci isto kao i grudi i svi ostali delovi tela.Zasto je cudno sto je tako i sa listovima.Cemu sumnja?Treniram listove jednom ili dva puta nedeljno.Tri serije sa po 60 ponavljanja,20 sa veliko tezinom,odmah zatim smanjim tezinu na pola i onada jos 20 sa jos manjom tezinom.“

Najbolja vezba za trbusne misice po Flexu je dijeta.
            „Ako na stomaku nemate nikakvih naslaga masti,necete imati problema sa trbusnim misicima.Cak ih nije potrebno posebno trenirati oni su dovoljno aktivirani pri izvodjenju vecine drugih vezbi.“

Izmedju svojih konkurenata u vrhu bodibildinga Flex ce izdvojiti jednog.
            „Mozda cete da se iznenadite moj favorit je Lee Labrada.Covek izgleda ili je bar izgledao najbolje.Definitivno.“

Sada u 35-toj godini Flex najavljuje kako bi se lako moglo desiti da se vise nece takmiciti a ostace u bodibildingu kao promoter i sudija.
            „Nastupao sam na 29 takmicenja,osvojio 14 i jos 9 puta bio drugi.Iako nisam osvojio Olympiju zadovoljan sam svojom karijerom i mislim da je vreme da se povucem.“

Casopis FITNESS,broj 22



Plaćanje pouzećem, po prijemu pošilke. Pošiljka se šalje brzom poštom.Vreme dostave 2-3 radna dana . CENA paketa (ispod 6.000 RSD) će biti uvećana po ceni tarifiranja brze pošte.

Ako kupujete proizvode čija ukupna vrednost prelazi 6.000 RSD dostava je BESPLATNA. Troškove brze pošte snosimo Mi.
Za kupovinu preko 10.000 RSD uz besplatnu dostavu ostvarujete i popust od 10%





Popular Posts From This Blog

VINSTROL-LOŠE VESTI

ISPOVEST JEDNOG KORISNIKA AAS

ANABOLIČKA FARMAKOLOGIJA-STANOZOLOL (winstrol)