NIJE SVE U IZGLEDU....da vidimo




DA LI SE OSOBE SUPROTNOG POLA ZALJUBLJUJU U TELO, ILI IMA TU NEČEG VIŠE?

Skoro da nema vežbača koji se nije zapitao da li sav trud i znoj u teretani ima pozitivnog efekta kod osoba suprotnog pola. Evo šta je jedan bivši bodibilder rekao o tome šta je suština u privlačnosti između polova.

,,Naravno da se trudi u teretani isplati, ali da li je mišićavo telo dovoljno da privuče suprotni pol? Istina jeste da je svakom od nas lepše videti zategnuto i mišićavo telo, pa veliki broj vežbača misli da će njihovo telo odraditi ceo posao.

Možemo se složiti sa ovim do određenog nivoa, ali šta onda kada pređemo preko te početne fizičke privlačnosti? Naš izgled i forma neće trajati večno, ostarićemo, a forma će propasti. Takav je život.

Naravno da želimo partnera koji dobro izgleda i kotira fizičku aktivnost visoko, ali i druge stvari itekako uzimamo u obzir. Hajde malo da uprostimo priču jednim primerom: kupili ste prelep automobil. Spolja sve sjajno, ali stalno imate muke sa motorom, elektronikom itd. Auto jednostavno nije dobar za vožnju. Drugim rečima, niste to očekivali prilikom kupovine. Ukoliko ste imali iskustva, jasno vam je da se to dešava i sa vezama.


Jednostavno rečeno, nije sve u izgledu. Za sve žene koje misle da muškarci žele samo jednu stvar od njih: nije tačno u svakom slučaju!!! U redu, prirodno, i mi imamo instinkte i muškarac je prirodno lovac koji želi da zadovoljava svoje potrebe, ali stvari kod nas funkcionišu na znatno višem nivou.

Dok sam bio mlađi, izlazio sam sa dosta žena. Svirao sam u bendu, pa sam bio dodatno privlačniji. Jesam, majke mi! Kako je vreme prolazilo, počeo sam profesionalno da se bavim rvanjem, pa su me hiljade ljudi gledali kako se borim. Opet sam bio privlačan, jer su mogli da vide svaki deo mog tela (skoro svaki) u akciji. Ali, na stranu sve to, devojke su se oduševljavale mojim karakterom, komunikativnošću, inteligencijom, humorom itd. Potrebno je izaći van teretane, u drugačije okruženje i videti da li osoba stvarno odgovara vašim željama i potrebama.

Istina je, da kada provodimo dosta vremena u teretani, ona nam polako uđe u karakter. Pa, ako sretnemo nekog koga trening ne zanima u meri kao nas, možemo ga učiniti nesigurnim u našem društvu. Možete ih gotiviti, ali ukoliko vi pucate od forme, a oni ne, skidanje neće ići baš lako.  Bez obzira što ih ubeđujete da su vam privlačni i lepi, osećaće se ispod vas.

Kada sam se preselio u LA upoznao sam dosta lepih žena i na kraju se skrasio pored jedne. Ali, da bih do toga došao, morao sam da prođem dosta različitih ličnosti, kako bih stekao iskustvo. Tada sam se u velikoj meri oslanjao na svoje telo, ali kada je došlo vreme za nešto ozbiljnije, morao sam da se otvorim i pokažem trodimenzionalnu sliku sebe, ne samo mišiće.

Sreo sam dosta prelepih žena, koje nemaju ništa da ponude osim spoljašnjosti, pa sam u razgovorima shvatao koliko su ružne. Svako od nas ima neku ružnu stranu, pitanje je samo kad će ona izaći. Neki je kriju, dajući ono najbolje što imaju. Drugi misle da su uravnoteženi, pa ono ružno izađe tek kasnije, kad se bolje upoznate.


Smatraju da biti lep i dobro građen rešava sve probleme. OK, to može biti dovoljno jedno vreme, ali šta onda? Takođe, upoznavao sam i žene koje nisu bile holivudske lepotice, ali njihova prijatnost i ljubaznoznost je ostavljala mnogo više utisaka, nego spoljašnja lepota drugih. Istina je, lepota dolazi iznutra.

Naravno, izgled i građa mogu biti prvobitne varnice, osnova za nešto više, ali potrebno je i dosta drugih stvari: da imate nešto zajedničko, da volite iste stvari, da vam se karakteri slažu. Teretana jeste dobro mesto za upoznavanje, zato što to znači da oboje volite zdravlje i vežbanje.

Svi mi želimo savršenog partnera. Moramo imati i nešto drugo o čemu bismo pričali, a ne samo o teretani i vežbanju.

Pa, onda kada se spremate za sastanak, procenite vaš prilaz i ne dopustite da samo telo govori za vas. Nije potrebno da ga ističete, jer će sigurno biti primećeno. Ranije su ljudi nastojali da sakriju svaki deo tela, oblačeći se od glave do pete u cilju da njihova ličnost dođe do izražaja. Neka se upravo i to desi sa vama! Vaše telo je samo bonus, ne osnova za sve’’.

 MUSLCE and FITNESS

 

Plaćanje pouzećem, po prijemu pošilke. Pošiljka se šalje brzom poštom.Vreme dostave 2-3 radna dana . CENA paketa (ispod 6.000 RSD) će biti uvećana po ceni tarifiranja brze pošte.

Ako kupujete proizvode čija ukupna vrednost prelazi 6.000 RSD dostava je BESPLATNA. Troškove brze pošte snosimo Mi.
Za kupovinu preko 10.000 RSD uz besplatnu dostavu ostvarujete i popust od 10% 
 



Popular Posts From This Blog

VINSTROL-LOŠE VESTI

ISPOVEST JEDNOG KORISNIKA AAS

ANABOLIČKA FARMAKOLOGIJA-STANOZOLOL (winstrol)