NOVI PROFESIONALAC - JASON "huge" HUH




SAVETI  ZA  TRENING

Koji je  moj  stil?Mislim  da  nemam  svoj poseban stil,ali  ako morate da mu date  neko posbno ime  neka  to  bude  instinktivan  stil.Svaki  dan  idem u teretanu I  jednostavno sam u potrazi za   najboljom  pompom  sa relativno  velikim  teretom I opsegom  ponavljanja od sest  do  sesnaest,zavisno od  million  varijabli  koje  se pojavljuju  svakog dana,pocevsi od  spavanja,hrane  I  stresa.Vase  misice  nije  briga  za  bilo  koji  stil!
Verujem da se u bodibildingu radi o  istrazivanju  samog  sebe  kako bi  se otkrilo  sto  najbolje  funkcionise  na  taj  dan  Treba  zaista  osetiti  vlakna kako rade,pumpu  kako  pumpa I  gledati  misice  kako  prozdiru.Telo  je  napravljeno da se prilagodjava,pa  ko  moze da  kaze   koji pojedinacni stil  radi  bolje  od  nekog  drugog stila?Zato,morate  stalno  da  osluskujete  svoje  telo I menjate  pristup.

Ljudi  treba da  prestanu da se pitaju  koji  stil ce ih uciniti vecim,boljim od  ostalih,treba  da prestanu da  budu  tako  prokleto lenji I da pokusaju da  rade I  nadju  svoj  sopstveni  stil.Pogledajte  kako  rade Cutler,Branch,Ronnie,Flex,Shawn  I  Evan.Svako  trenira  na  potpuno  drugaciji  nacin,a  svi  izgledaju  fenomenalno!Znam da  mnogima  to tesko pada,ali  vase  telo  ce  vam  nesto  reci  ako ga  osluskujete.


MOJA  SADASNJA  RUTINA

Ponedeljak:               grudi,tricepsi
Utorak;                      ledja  bicepsi
Sreda;                        zadnja  loza I listovi
Cetvrtak;                   ramena
Petak;                        bicepsi I tricepsi
Subota;                      kvadricepsi
Nedelja                      odmor

Uvek  sam  ovako trenirao,menjam jedino  vezbe  koje  radim.

MOJ  TRENING  ZA RUKE

*Povlacenja  sa konopima,superset  sa pregibima s  bucicama
*Triceps  propadanja,pregibi  sa EZ  sipkom
*Triceps  ekstenzije  na  spravi,pregibi  sa  kablovima  iznad  glave
*Jednorucne  ekstenzije  sa  kablovima

NEDAVNI  TRENING  ZA  LEDJA
*Zgibovi  sest  setova
*Nisko  veslanje na Hammer Streght-u  sest setova,sa  dva  drop seta do otkaza
*Povlacenje  sa sirokim  hvatom,cetiri  seta  usporeni  negative I  staticki izdrzaj
*Povlacenje  na  Hammer Streght-u  pet  setova,sa  drop  setovima
*Veslanje  sa  dvorucnim  tegom u pretklonu,cetiri seta
*Veslanje  sa T sipkom  cetiri  seta


SAVETI  ZA  ISHRANU

JELO  NEKAD  I  SAD
Kao  tinejdzer  jeo  sam tone  hrane  I  nisam  radio  kardio  vezbe.Vezbao  sam po tri sata  neprekidno,danas  to  nikad  ne  radim.Bio  sam  klinac tada,jednostavno  sam  voleo da  vezbam.Secam  se  das am  jednom  radio  ledja   neprekidno  sest  sati-TO JE  NESTO  STO  NIKADA  NE  BIH  PREPORUCIO!Jeo  bih  pola  kile  govedine  po  obroku I puo po cetiri  sejka.Sva  ta  hrana  me  gojila I bila  je  muka  skinuti  kile.

Sad  uzimam  sedam ili osam  obroka  dnevno.Izvori ugljenih  hidrata su mi  Karbolyn,slatki krompir I pirinac.Proteine  uzimam iz odrezaka,piletine,ribe I jaja.Masnoce  dobijam u  obliku omega-3 ,iz  zumanca I  I onoga sto ima u  crvenom  mesu.U  svakom  od  prvih  sest obroka  uzimam  ugljene hidrate,a  poslednja  dva  samo  proteine I  zdrave  masti.

SETH”FEROCIOUS”FEROCE

SAVETI  ZA  TRENING
Kada  I  zasto  radis  svoj  kardio  van  sezone?
To je  prva  stvar koju radim ujutro,dvadeset  do  trideset  minuta.Zasto?

1.Zbog  kardiovaskularnog  zdravlja.Vansezonsko treniranje I  ishrana  nisu  najzdraviji  za srce-da  bi  minimalizirao  stetu  radim  kardio.
2.Pomaze  regulaciji  transporta  nutrienata  putem  protoka  krvi.Na  taj  nacin  sve  pumpa  kako treba.
3.Odrzava  apetit.Imao  sam teskoca  u  odrzavanju  gladi  zbog  kolicine  hrane  koju sam  uzimao,kardio mi pomaze da jedem  koliko trebam  da bih dobio na tezini.
4.Ne  brine  me  posebno  da li sam  gojazan ili koliko procenata  masti  imam,ali  za  mnoge  je to  dobar razlog da rade  kardio  cele  godine.

Uvek  sam bio  sto posto posvecen  teretani.Sta  god da iskrsne,uvek  sam nalazio nacin da  dodjem do teretane.Kad  god  je  moj  trening  partner pocinjao da se  zali,prelazio na  drugi  raspored ili jednostavno  prestajao da  se trudi  ,ja  sam odlazio  dalje.Nisam  hteo da  usporavam  svoj napredak  zato sto neko  nemoze da  to da postigne.Nisam  bio drkadzija,ali  morao sam  da nastavim.


VANSEZONSKI IZVESTAJ I DIJETA

Ovaj  vansezonski  period  nakon  prve  profi pobede  ide  dobro.Jedem  puno,drzim  se  oko 108-110 kg,u pristojnoj  formi.

-Obrok 1:226g crvenog mesa,6 belanaca,2 cela  jajeta,1-1,5 solja  ovsa,parce  integralnog hleba,banana  ili narandza

-Obrok 2;   283-340 g piletine,2  solje  pirinca

-Obrok 3:  sejk posle  treninga-60 g proteina,75 g ugljenih  hidrata

-Obrok  4:  340 g  crvenog  mesa,2 solje  pirinca ili 453 g  krompira

-Obrok 5 :   283-340 g piletine,1  solja  pirinca  voce(obicno jedna  jabuka)

-Obrok 6:    283-397 crvenog  mesa,piletine  ili  lososa(obicno  varira u  skladu  sa  treningom-vise  masti  za dane  kada  vise  treniram),solja  pirinca  ili 227 g  krompira

-Obrok 7:  Pre  spavanja 50 g kazeinskog  sejka  sa  pola solje  ovsa.


Tokom  dana  jedem  sendvice  sa  kikiriki  buterom  I pirincanim  kolacicima sa  zeleom,najmanje  jednu  vocku(jabuke ,banana ili  narandze).Pijem  oko  sedam litara vode  dnevno.Ovo je  tipicna  dijeta  kad  sam kod  kuce.Sad  znam  zasto  Coleman  ,Cutler I ostali  kazu;”izgubim 5 kg  kad god putujem!”


Casopis MD  Mart-April  2011


Plaćanje pouzećem, po prijemu pošilke. Pošiljka se šalje brzom poštom.Vreme dostave 2-3 radna dana . CENA paketa (ispod 6.000 RSD) će biti uvećana po ceni tarifiranja brze pošte.

Ako kupujete proizvode čija ukupna vrednost prelazi 6.000 RSD dostava je BESPLATNA. Troškove brze pošte snosimo Mi.
Za kupovinu preko 10.000 RSD uz besplatnu dostavu ostvarujete i popust od 10% 
 

Comments

Popular Posts From This Blog

VINSTROL-LOŠE VESTI

ISPOVEST JEDNOG KORISNIKA AAS

ANABOLIČKA FARMAKOLOGIJA-STANOZOLOL (winstrol)