BELANCEVINE,UH-KADA,KOLIKO,ZASTO

deo texta sa foruma gde je prica oko Uh i B itd
inace,obracao sam se mom drugaru filipu THE barbarianu..hehehheheheh

kada su proteini tj unos B u pitanju

filip je do nekuda u pravu a do nekuda,posebno u delo gde kaze VIDI kako se hranio ovaj ili onaj je potpuno irelevatno i moze a i ne mora da bude laz
dakle
niko nema pojma kako se ja hranim osim mene (sa ovim sto sada kazem nisam rekao DA JA LAZEM DA SE HRANIM DRUGACIJE TJ DA JEDNO PRICAM A DRUGO RADIM) vec samo hocu da povucem paralelu da niko ne moze za nikoga da tvrdi nista dok to ne vidi LICNO

ovo cak znam i da se radi u prof krugovima tj secam se da mi je milos pricao kakve su sve gluposti ljudi trabunjali izmedju sebe a pogtovo takmicari a sve u cilju cuvanja toboz nekih "tajni"

tako da reci-ZNAM da ovaj se hrani tako je bez veze jer sigurno neznas dok to ne vidis
ja ovde sada nisam lazni moralista pa da kazem da svi drugi seru a da samo ja pricam iskreno vec kazem da JA JESAM ISKREN STO SE TICE MENE a ono sto drugi kaze MOZE BITI A NE MORA DA BUDE jer ja to nisam video postoji varijanta gde sam dugo godna u ovom sportu pa sam provdio vreme sa mojom kolegama i npr za igora milanovica mogu da tvrdim da dnevno pojede 800-1000 gr mesa sigruno,za marka dimitrjiveca nesto manja kolicina ali marko voli ribu pa je i nju mesao,za saleta stankovica mnogu da kazem sta i kako,za marka petrovica isto tako za pokojnog denisa sam isto znao i da sada ne nabrajam jednog po jednog-i neka mi izivne neko ako sam ga zaboravio

e sada

ali nikada ne mogu da kazem za pedju milosevica iz jagodine sta on jede i kako jer ga nikada niti sam video niti bilo sta drugo (osim faze punjenja ali to nema veze),a sta god da pedja kaze ja mogu da verujem a i ne moram...pedju m sam uzeo slucjano jer gledam neke njegove slike na fb pa ga se setih da neko i ovo krivo ne protumaci ali samo kazem da MOZE DA BUDE A NE MORA DA BUDE

sto se tice samog unosa
pa ja to u zadnjih 3 godine gledam mnogo drugaicje pored ustaljene krilitace trebas toliko i toliko a sve je krenulo od kada mi je milos objasnio neophodnost unosa AK tj od kada je i on sam okrenuo svoju pricu o unosu 3-4 gr po kg tezine i okrenuo se onome sto je PROBAO NA SEBI

pa ja tako sve i jednom mom klijentu,prijatelju ili neprijatelju uvek savetujem da  krene sa po 2 gr po kg telesne tezine i isto toliko UH
to dali je na hemiji ili ne sada ostavljam po strani
reuzlatati se trebaju zapisivati svakih 10 dana i povecavati unos B za 10% a Uh za 15-20%

(ide deo koji najviose mrzim u ovom sportu a to je MATEMATIKA ali jbg)

u preostalih 32 dana tj do isteka 6 ned (koji je bdw odlican rok da se vidi napredak) ukupan unos tB treba povecavati za 5-10% ovisno od (e sada ide prica,natural ili ne,napredak,godine,staz,prethodne dijete itd itd itd) tako da ce krajnji ishod za svakoga biti PROGRESVINO POVECANJE B U PERIOD OD 6 ned.
Uh takdojer treba povecavati i nikako ne pratiti ENERGETSKI NAPREDAK jer onome ko je nabiguzicar i lenistna nece pomoci ni 800 gr Uh dnevno da podgine guzicu i ode u gym i trenira,vec ce jedino da zdere te UH,da sedi sipred TV i da radi na "masi"
dakle,progresvino povecanje Uh u tih 32 dana trebalo bi da bude takojder izmedju 5-10% ali nikako da to povecanje ne bude na ustrub dobijanja NEKVALITENIH KG koji ce kasnije da cim se neko skine sa hemije ili prestane da jede toliku kolicinu uh DA SE SMANJI?
zvuci poznato jel da?
pa naravno da zvuci
svi ste videli gomile "vezbaca" (nije bitno dali je na hemiji ili ne) koji se razbijaju od Uh zarad toga sto ne mogu da probiju granicu-i probiju je.samo cim malo se opuste od tih probijanja dodje do njima najmriskijeg trenutnka u zivotu a to je gubitak kg tj nekotrolisanog praznjenja glikogena i izbacivanje tecnosti iz orgnizma.
drzati glikogen stalno na nivou koji je potreban zarad odrzavanja visoke stope bazalnog metabolzima JE UMECE I TO TREBA DA SE OSETI a ne sledeti nicije ideje i prepruke..e treba da jedes toliko gr Uh
neko moze da te usmeri i da kaze-KRENI SA TOLIKO a ce mo da pratimo
ali nikako ne moze niko da ti kaze KRENI SA TOLIKO I TO JE SIGURNO IDELANO ZA TEBE..

dakle stvar je malo kompl;ikovana ali kada se udje u srz,verujte da je i vise nego jednostavna
u zadnjih tri godine bilo da sam ONLINE ili ne (sto filip kaze,svi su ONLINE DOK SE SUPROTNO NE DOKAZE ;D),dali vezbam full intezitetom ili ne,moja kilaza se krece + - = 2-4 kg gore dole

ja nemam potrebu i ja nikada necu biti visok 185 i nikada necu imati 115 kg cistiog misica JER MI TO I NE TREBA
ali izlgedati KVALITETNO I VELIKO i sa 90-92- moze se sa ovim sisteom i te kako dobro
u ostalom ne moram ja biti dokaz,i forma koju sam uradio iz zajebancije proslog leta ,slobodno mozete pogledati marka gde covek na istoj kilaziizlgeda za 30% vece nego godinu dana ranije sa istom kilazom

evo jos jedna od NEKIH MALIH TAJNA kojima ja se rukvodim zadnjih 3-4 god i pored svih povreda i svega sta me je snaslo u tom periodu ipak radim,zivim,treniram,napredujem i po malo pijem bavariu..hahhahhaha

nadam se da nisam smorio


Comments

Popular Posts From This Blog

VINSTROL-LOŠE VESTI

ISPOVEST JEDNOG KORISNIKA AAS

ANABOLIČKA FARMAKOLOGIJA-STANOZOLOL (winstrol)