UPOTREBA STEROIDA




 whey protein, kreatin, suplementi prodaja ogistra. suplementi povoljno.trening. misicna masa,prodaja suplementacije., velike ruke.ogistra



Posto mi je ovaj text VISE NEGO DRAG sa velikim zadovoljstvom cu da Vam ga prenesem jer mi je odista muka od svih i svakojakih strucnjaka koji u stvarnom zivotu odista ne bi imali snage ni DOBAR DAN da kazu na ulici,a kamoli da obrazloze svoje stavove a POGTOVO DA SVOJE STAVOVE DOKAZU U PRAKSI!

Kao  prvo moram da kazem da ja nokada nikog nisam prvi napao,preko interneta,osim ukoliko oni prvi pocnu, i ne prestanu s takvim ponasanjem.Kada im odgovorim uvek se iznenade  jer misled a to sto su fanovi,da to znace da mogu da kazu sto god im padne na pamet, i to nama  profesionalcima ,i da ce se izvuci. Ali jednu stvar nikako ne mogu da shvatim kada su u pitanju ti  “internet  heroji”.

Godinama su mozgali o kolicinama anabolika koje ja uzimam, a ja sam uvek javno govorio I sta uzimam,i koliko toga uzimam.I pored svega toga oni su me proglasili lazovom.Ja zaista nemam sta da krijem,niti bilo sto da dokazujem.Ne stidim se nicega sto sam tokom svog zivota uradio kako bi bio sto bolji bodibilder.

Nikad nisam lagao o tome kako sam izgradio ovakvo telo.Ali,eto,izgleda da oni znaju bolje od mene koje supstance ja uzimam,pa su cak poceli da pricaju kako od njih nabavljam suplemente i sve ostalo,ili “kako znaju nekog”od koga kupujem sve to.Najsmesnije je od svega to da se nikad ne potpisu svojim pravim imenom,kada daju takve komentare.

Prisutan sam na internetu i forumima svaki dan, i ne prodje bukvalno ni jedan dan da ne naletim na nekog ko govori ruzno o meni, i ko na svaki nacin pokusava da me blati.Nemam nista protiv toga da svako ima svoje misljenje,ali mi se vec stvarno smucilo vredjanje na licnoj osnovi.


Na internetu se zaista mogu procitati komentari ljudi koji umeju da objasne svoj stav,ili iznose neke informacije,komentarisu,raspravljaju sa drugim oko neke teme,na kulturan nacin.


Ali,na zalost ,postoje i oni drugi koji tu dolaze samo da bi nekog vredjali ili blatili,dok se pri tom sve vreme  skrivaju iza tastature.Osecaju se vaznim jer mogu da pricaju gluposti i da vredjaju nekoga koga u zivotu nisu sreli, i jos  se usudjuju da daju savete i kritikuju profesionalce!U stvarnom zivotu ti ljudi nikad ne bi imali hrabrosti da nam se obrate. Ali na internetu svi misled a imaju pravo na to,samo zato sto sun a nekom forumu.

I zasto se uopste takvim ljudima i dozvoljava da  komentarisu na forumima?  Nista ne nude osim sto kroz stotine i hiljade postova napadaju druge clanove i profesionalce.Ne znaju nista o meni,a dozvoljavaju sebi da iznose sulude komentare i misljenja,nevaspitane i uvredljive postove o mojoj porodici, i o meni licno. Gde je tu bodibilding u njihovim postovima? Gde je prijateljska interakcija sa drugim clanovima foruma?

Nedavno sam i ja ucestvovao  u nekoj diskusiji na temu steroida i kolicine koju profesionalci (navodno) koriste. Cak sam isao dotle da sam objavio svoj ciklus uzimanja steroida. Ovo je bila jedna od najopsirnijih i najinformativnijih diskusija na  na MD forumu u poslednje vreme. Ali,naravno das u kreteni odmah uskocili i skoro sve upropastili.Umesto das u se drzali teme,poceli su da me napadaju na licnoj osnovi.

Nazivali su me lazovom i prevarantom,iz komentara u komentar. Ne shvataju da ja dolazim na te forume i ucestvujem u diskusijama sa ciljem da objasnim  onim ljudima koje zaista interesuje,sustinu bodibildinga, i da im dam sansu da  porazgovaraju sa profesionalcem, a ne da se konstantno borim sa  uvredljivim komentarima. Nakon toga sam se zapitao zasto to meni uopste treba? 

Zbog takvih ljudi ja  vise nemam volje da pricam o bodibildingu. Kada vidim tu kolicinu negativne energije i uvreda od strane  nekih “clanova “foruma,zaista izgubim volju da se uopste i pojavljujem  na forumima.Internet je super stvar, ali sa druge strane  omogucava “moronima”da nekaznjeno vredjaju i iznose nekulturne  komentare.




Ako je to novo lice bodibildinga,onda ja ne zelim da budem deo tog sveta. Ako su oni ti koji cine “bodibilding zajednicu”,onda je doslo vrema da se ja udaljim od svega toga. Ne zelim na ovakav nacin da pamtim nesto u cemu sam ranije uzivao i sto sam voleo.Mozda je doslo vreme da i ja napravim neke promene po tom pitanju. I skreno vam kazem da moja ljubav prema ovom sportu polako jenjava,zbog ovakvih stvari, I da ne vidim vise razlog zbog cega bi bio  deo svega toga nadalje.


Lee  Priest
MD  br 12


SUPLEMENTI POVOLJNO


Placanje pouzecem, po prijemu pošilke. Pošiljka se šalje brzom poštom.Vreme dostave 2-3 radna dana . CENA paketa (ispod 5.000 RSD) ce biti uvecana po ceni tarifiranja brze pošte.

Ako kupujete proizvode cija ukupna vrednost prelazi 5.000 RSD dostava je BESPLATNA. Troškove brze pošte snosimo Mi.

Za kupovinu preko 10.000 RSD uz besplatnu dostavu ostvarujete i popust od 10% 








Popular Posts From This Blog

VINSTROL-LOŠE VESTI

ISPOVEST JEDNOG KORISNIKA AAS

ANABOLIČKA FARMAKOLOGIJA-STANOZOLOL (winstrol)