BRENČOV LUDI TRENING ZA GRUDI





Autor teksta je preko dvadeset godina u svetu bodibildinga, prisustvovao sam treninzima 6 različitih pobednika Mr Olympia, ostalim profesionalcima i powerlifterima koji nisu dosegnuli tako visoko. Ali, ono što sam doživeo u Teksasu, u poznatoj teretani „Metrofleks“ ne može da se meri ni sa jednim ranijim iskustvom.  

Prisustvovali smo treningu za grudi profesionalnog takmičara Brenča Vorena.

„U mladosti sam sreo momka koji je bio partner u treningu Ronija Kolemana. Od njega sam čuo za Metrofleks teretanu. Prvi put kada sam ušao ovde bila je 1992. Godina, a ja sam imao 17 godina. Ovo je oduvek bilo moje mesto, moja teretana“, Brenč Voren.

Počinje novi trening, Brenč Voren kao vođa i njegov partner Dejvid Džejkobs.
Nabacili su tegove od po 45lbs na kosi potisak i krenuli seriju za zagrevanje. Odmah čim jedan završi svoju seriju, drugi uskače da odradi svoju. Nakon ove, kreće radna serija sa po tri ploče od po 45lbs sa svake strane. „Sada počinjemo!“ prodrao se Brenč. 

Širokim hvatom, brenč je odradio 12 ponavljanja. Odmah nakon njega uleće drugi.
Pa onda još dve ploče od po 45lbs takođe. Voren se priprema: namešta pojas oko struka, steznike za zglobove i kreće sa glasnim povicima „Lake težine bre!“, kao što je Roni svojevremeno radio.
Seda na klupu, sklapa oči i u glavi počinje da diže teret. „Idemoooo! Kreće serija bre!!!“, dere se konstantno.

Leže na klupu i partner mu pomaže da odvoji težinu i šipku sa držača. Onda kreće pumpanje. Kosi benč, nema smit mašine, nema mlataranja teretom, nema polovičnih ponavljanja, radi se za sve pare! Prvih sedam otišlo je bez problema. Poslednja tri Džejkob polako primiče ruke šipci za slučaj da Brenču treba pomoć. Ali, Brenč je isevao svih deset ponavljanja sa težinom od 405funti (imajte u vidu da se ovaj trening radi u toku priprema za Olimpiju, kada mu je unos hidrata nizak).

Van sezone, Brenč ide i na 455 lbs (deset ponavljanja), a najbolji rezultat je bio 500, ali ga je zadesila povreda tricepsa.  


„Kreći!“, dere se Brenč na Džejkoba. „Koliko jako želiš ovo? Nisi ti ni na kakvoj dijeti, radi bre!“.
„Grudi su mi verovatno bile najslabija mišićna grupa kada sam počinjao treniranje. Mogao sam dići na benču samo oko 155funti. Ali, kad god te neko pita „koliko dižeš“ misli na benč, pa mi je i to bio jedan od razloga zašto sam želeo da unapredim svoje rezultate na potisku. Jednostavno sam godinama tovario sve više i više i evo gde sam sada došao“, Brenč Voren.

Celu teretanu ispunjava zvuk pesme „Smack My Bitch Up“ od Prodidžija, toliko glasno da jedini način da se sporazumeš sa drugim osobama jeste da vičeš. 

Prelaze na ravni potisak na benč klupi. Početna težina 225 funti, zagrevanje. Jedan za drugim bez odmora. Sledeća serija ide na 315. Po deset ponavljanja obojica. Još dve ploče od po 45lbs.
„Idemo!“ viču. „Samo jako!“.

Težina je sada 405 funti. Brenč na redu. Čeka ga deset ponavljanja. „Lake težine bre!“, viče bodreći sebe. Ovo je sve samo nije lako, pogotovu u jeku priprema za takmičenje. Brenč izvodi 7 čistih ponavljanja samostalno. Dodatna tri izvodi uz psovke i pomoć svog partnera.

Ovo zvuči još neverovatnije, jer je Brenč  tokom prošlih nedelju dana ograničio unos hidrata na 50g dnevno. Ovo bi čak impresioniralo i Ronija.
„Dve nedelje do takmičenja! Dve nedelje bre! Ko može da radi ovo što mi sada radimo? Niko! Ni blizu!“, viču jedan drugome. 

Nakon potiska šipkom, Brenč hvata bučice. Odmah uzima tegove od po 125 lbs. Radi seriju besprekorno. Baca ih od sebe tako da odskaču i lupaju po podu. Pije par gutljaja vode. Onda Džejkob uzima bučice od po 170 lbs i kreće da radi.

„Samo jako bre!“, viče.
„Radim ponavljanja na različite načine. Ponekad ih izvodim veoma polako, sa zadrškom pri dnu, a ponekad prilično brzo. Stalno menjam. Uvek idem sa jakim opterećenjima, i skoro uvek do otkaza. Tako treniram skoro uvek“, Brenč Voren.



Kreće nova serija bučicama. Brenč hvata one od 180lbs. Izvlači 8 čistih i dva parcijalna ponavljanja. Baca tegove i psuje. Šeta besno po teretani, kao gladni vuk, psujući sve vreme ove bučice. Sada radi njegov partner, Džejkob. Sad kreće nova serija. Uz njegovu pomoć, Brenč ponovo diže 170 lbs u svakoj ruci i kreće. 

 Psuje i ponavlja reči Prodidžijeve pesme „Firestarter“.  Sada, nakon odrađenih 8 ponavljanja sa 170, baca ih i hvata bučice od 125lbs, radi još deset ponavljanja i nakon što nije uspeo i jedanaesto baca ih i počinje da psuje ponovo. Sav u znoju, ustaje, pogleda svog partnera koji kreće upravo ka klupi i ohrabruje ga.

„Van sezone obično radimo po još jednu vežbu, osim ovih koje ste danas videli, na primer razvlačenje bučicama, sa blago uvećanim težinama. Uvek radimo brzo. Nema vremena za gubljenje, došli smo ovde da treniramo, ne da se glupiramo!“, Brenč Voren.
Na kraju, evo i programa koji su radili:

kosi potisak šipkom 3/8-10
ravni potisak šipkom 3/8-10
potisak bučicama 3/8-10
razvlačenje kablovima 4/15
propadanja sa opterećenjem 2/20-25

Napomena: propadanja se izvode kao opadajuće serije. U treningu kojem smo prisustvovali, poslednja serija potisaka bučicama je takođe bila opadajuća, od obično dodatnih deset ponavljanja svakog puta kada se težine smanje. 

Izvor:flexonline.com




Plaćanje pouzećem, po prijemu pošilke. Pošiljka se šalje brzom poštom.Vreme dostave 2-3 radna dana . CENA paketa (ispod 6.000 RSD) će biti uvećana po ceni tarifiranja brze pošte.

Ako kupujete proizvode čija ukupna vrednost prelazi 6.000 RSD dostava je BESPLATNA. Troškove brze pošte snosimo Mi.
Za kupovinu preko 10.000 RSD uz besplatnu dostavu ostvarujete i popust od 10% 
 

Comments

Popular Posts From This Blog

VINSTROL-LOŠE VESTI

ISPOVEST JEDNOG KORISNIKA AAS

ANABOLIČKA FARMAKOLOGIJA-STANOZOLOL (winstrol)