DOZIVLJAJ NADOMAK SMRTI



 Suplementi



TEXT je malo stariji,ali mi je veoma zanimljiv pa sam odlucio da ga objavim
Lee Priest dosao je na parking restorana sa osmehom na licu velikim kao sto su njegovi bicepsi.Pocetak marta 2001.godine.Od sredine decembra 2000.godine ovo je bio zabranjen prostor za Leeja i njegovu suprugu.Pre cetiri dana Cathy je bila cetvrta na Mr.Internacionalu,sada je doslo vreme na napad na socne nareske i deserte po kojima je ovaj restoran poznat.Lee ce krenuti u ohio na Arnold Classic.Kao i u San Franciscu nedelju dan ranije na Grand Prixu.NA Ironmanu,nakon razocaravajuceg sedmog mesta,odlucio je da odustane od oba takmicenja.Pre dve godine odustao je od Arnold Classica,jer su ga njemu bliski ljudi neodgovorno nagovorili kako su ga sudije precesto znale nasamariti.To je rezultiralo suspenzijom i kaznom od 5000 dolara.Sa druge strane njegovo odustajanje bilo je opravdano.Mesec dana pre Ironmana,Leeja su u sred noci odvezli u bolnicu.Rezultati testiranja dali su dovoljno razloga za brigu,doktor mu je prepisao lek za srce objasnivsi mu da zaboravi Ironman i da je uopsteno kraj njegove karijere.

Naravno,nakon ovog slucaja krenuo je citav niz spletaka.Jedino pitanje koje je Lee-a zanimalo jeste kad moze da se vrati u teretanu,a jedina stvar o kojoj nije moglo biti govora jeste odustajanje od takmicenja.Medjutim,dan nakon takmicenja razmisljao jeda ce biti bolje,ako se malo odmori.

Ok,da cujemo sta se ustvari desilo.Ispricaj nam o toj bolnickoj nevolji.

Bio sam bolestan prvih nekoliko nedelja pocetkom godine.Uhvatila me nekakva gripa. Oko ponoci 18.januara dospeo sam u krevet.Imao sam visoku temperaturu i osetio pritisak u grudima,tesko sam disao,jednom recju osetio sam se mnogo lose.Cathy je nazvala moju mamu u australiji i ona joj je rekla da pozove hitnu pomoc.Za pet minuta stigla su kola hitne pomocei.Odjurila su sa mnom u San Monicu u Medicinski centar UCLA gde su me podvrgli raznom testiranju.Rezultati su ukazivali na virusnu infekciju koja je napala levu srcanu komoru.Jedan od testova je pokazao 45%-tni kapacitet te komore i 37%-tni desne komore.Doktori su mi rekli da ne mogu trenirati,mozda samo lagane kardio vezbe,ali vise od toga ne.Jedan doktor mi je cak rekao da mogu da umrem ako nastavim sa treninzima.Medjutim rekli su mi i to da je 50%-tni kapacitet jos normalan i da mi je prvi test,koji je pokazao 45%-tni kapacitet-tacniji.Ostali testovi bili su normalni.Nisam zeleo da odustanem od takmicenja zato sam zeleo da probam izvuci maksimum iz sebe,najvise sto se uopste moze uraditi uz lekove za srce.Izasavsi iz bolnice napravio sam jednu glupost-otisao sm u teretanu i natovario 550kg na spravi za nozni potisak.Uradio sam 20 ponavljanja razmisljajuci,ako me ovo ne ubije,onda sam u redu.

Nisi se boja vratiti u teretanu nakon sto si saznao kakva je situacija sa tvojim zdravljem?

I te kako sam se bojao.Mislio sam na to da mogu da nastradam ali sebe sam zamislio kao Supermena i rizikovao sam.Zato sam krenuo na Ironman,jer se takmicenje odrzavalo tamo gde sam stanovao.Intenzivno sam trenirao i vrlo dugo bio na dijeti.Mislio sam da cu to moci da uradim,smanjio sam intenzitet treninga.Deda i baka su doputovali iz Australije da bi gledali ovo takmicenje i u teretani su mi mnogi rekli da ce doci da me gledaju na takmicenju..Ali nisam bio stopostotan ni mentalno ni fizicki.

Drugi dan takmicenja dogodilo se nesto,sto je celu stvar obasjalo iz drugog ugla,zar ne?

Da.Prvobitno sam planirao da krenem u San Francisko na Grand Prix i na Arnold.Ali video sam da je prvak NASCAR-a Dale Earnhardt zaglio svoju zenu i sina pre nego sto je seo u auto,da bih sledeceg jutra saznao kako je poginuo na takmicenju.To me je ustvari spustilo na zemlju,ne vredi rizikovati,moram malo da se odmorim kako su mi doktori savetovali.Dosao sam do zakljucka da se nista ne desava bez razloga tako da  sad cekam takmicenje Mr. Olympia.

Upravo si bio kod interniste koji te lecio u bolnici.Kakve su najnovije vesti?

Rekao je da su mi nalazi odlicni: puls u mirovanju mi je 57.Savetova mi je da ne treniram ali kada sam bio na odlasku namignuo mi je i pozeleo mi dobar trening.Cini mi se da je on morao da pokriva sebe.Rekao mi je da je kod mnogih ljudi kapacitet srcanih komora 45%-tni i da ne veruje kako bi imao bilo kakvih problema.

Ti si poznat po tome sto po misicnim grupama radis 20-25 serija.Zar ne mislis da pretreniranost moze da ima veze sa tvojom bolescu?

Tesko je reci.Mozda je ima uticaj na to tokom dijete.Pored ogranicenog unosa energije,dva treninga sa tegovima i dva kardio treninga dnevno,veliko opterecenje...Mozda je imalo ulogu u tome ali ja sam uvek tako trenirao.


Cuo sam da je Craig Titus,kom je godina dobro prosla,utuvio sebi u glavu kako ce on biti najbolji belac na postolju.Sta mislis o tome?

Dok sam ja ziv to se ne moze dogoditi.Craig bi se treba nadati da ce me ubiti moje srce.Dok sam ziv,ja cu biti najbolji.Ne kazem da imam najbolju simetriju,ali je sigurno da sam u takmicenju simetrije bolji od mnogih koji se obicno plasiraju ispred mene.

Ti si najbolji primer kako neko ne mora pobedjivati na velikim takmicenjima da bi postao velika zvezda u bodibildingu.NA Arnold Expu  niko nije bio toliko trazen kao ti.Tvoji obozavaoci su ceo dan stajali u redu da bi te videli.Prica se da si u subotu zaradio 10 soma.

Pst,cuti,mozda slusa neko iz poreske.Recimo da su neke price istina.Dok si iskren prema obozavaocima i ophodis se sa njim s postovanjem i ljubaznoscu,volece te.Od bodibildera koji pobedjuju na takmicenjima samo ih se nekoliko pravi vaznim.Dosta kasno se pojavljuju,neljubazni su i arogantni-misle da njihovo govno ne smrdi.Ja sebe ne smatram drugacijim od ostalih ljudi.Ne ocekujem da se prema meni ophode drugacije samo zato sto sam ja Lee Priest.

Dennis Rodman i ti,sem po visini,poznati ste jos po necemu:obojica ste se prosle godine vencali u Las Vegasu u Little Chapel of the Flowers.Znamo koliko je minuta trajala veza Rodmana i Carmen Electre.Ti si dosta iznanadio svet bodibildera svojim uraganskom veridbom i sklapanjem braka sa kanadskom profesionalnom zvezdom Cathy LeFrancois.Delujete srecni.

Da,puno vise nego nekad.Cathy mi se uvek svidjala ali bio sam jako stidljiv da bih joj se obratio.Pokazalo se da je ona slicno osecala prema meni.Vise puta smo se sreli na takmicenjima i na drugim dogadjajima,samo smo se smeskali i prolazili jedno pored drugog.

Onda si me  nagovorio  da  preuzmem  ulogu  Cupida.Prosle  godine  na  Arnold Classicu rekao  sam  joj  da  si  njezin  veliki  obozavatelj.Njezine  prelepe  crne  oci  su  se  zacaklile i  rekla  mi je  da  je  to  odlicna  stvar jer  je  ona  tvoja  obozavateljica.

Uspelo je  zar  ne?Nekoliko  nedelja posle  u  jednom  casopisu   objavljena  je  njena  e-mail adresa.Pisao  sam  joj i  vec  filozofirao  o  tome,gde  ce  me  poslati...Ali,odgovorila  mi je  i  ja  sam  je  nazvao.Nekoliko  nedelja  nakon  toga  dosla  je  ovamo  na  snimanje  i  od  tada  smo  zajedno.

Cuo sam  da  ce  Cathy uskoro  zameniti  dres  sa  trudnickom  haljinom.

Ah...mozda,mozda,pre  ili  posle  sigurno  hoce.Vreme  je  da  imam  dete  koje  ce  da  nasledi  mju  visinu.Ono  sto  je  sigurno  u vezi  sa  detetom je  sledece:zvat  ce  se  Lee Junior,imat  ce  plave  oci i  bit  ce  nizak.

Ti  si  vec  u  tinejdzerskim  godinam uspevao  da  pobedis na  body bilding  takmicenjima.

Da,sa  13  godina prvi  sam  put  otisao  na  takmicenje,i  vec  sam  te godine  pobedio na  tri takmicenja:Sydney Bodybuildig Classic,Newcastle Classic i State Classic.Imao  sam  67  kg  i  bio sam  prilicno  definisan(smejese).

S  tom  bi  formom  i  danas mogao  nekoga  pobediti?

Mozda,struk mi  je  bio  mnogo tanji.Gledajuci  kako  izgledaju  neki  takmicari u  danasnje  vreme,ponekad  pomislim  kako  bih  trebao  da  batalim  strogu  dijetu i otici  sa  kilazom  na  125  kg i tako  se  takmiciti.Imao  bih  debeo  struk  kao i  drugi.Ima  nekoliko  ogromnih  stomaka u  nasoj  sportskoj  disciplini,zar ne?Neki  samo  sto  ne  rode  na  bini.

Meni  se  cini  da  vecinu  bodibildera  vise  zanima  masa  nego  kvalitet i na  taj  nacin  upropaste svoj  fizicki  izgled.

Stavljat  cemo im  cedulje  na  grudi,izgledaju  kao  frizideri.Sto se  desilo  sa SIMETRIJOM-skidaju  li  im  sudije  uopste  bodove zbog  nadutog  stomaka kada  stoje  u  bocnoj  pozi?Neke  sudija  da,ali  vecina  bojim se da ne.Ne  kazem  da  imam  najbolju  simetriju,ali  sigurno sam  bolji  od  dosta  takmicara,koji  se  plasiraju obicno  ispred  mene u takmicenju  simetrije.Kada  govore  o  meni,obicno kazu  da  imam suvise  dug torzo,ili  da  nemam  dovoljno  definisane noge,i da  nema  grudi  kao  ovaj  ili  onaj,nemam  takve  ruke,takve listove,ramena kao Priest.

Niko  nije  savrsen.Da,imam  kratke  noge.160 cm  sam  visok,kako  da  imam  duge  noge?Znam  da  je  bodybilding  individualan  sport,ali u  njemu  je  potrebno vise doslednosti.Dogadja  se da  pobedi  neki  ogroman  covek,a  da  se  na  druga  dva  mesta plasiraju  ljudi  koji  imaju  bolju formu,simetriju..Neko moze  pobediti s  estetskim  fizickim  izgledom kao  npr Flex Wheeler,iza njega  dolazi  npr.neko  kao Naser El Sonbaty,treci  je opet  neko  sa  dobrim  linijama  kao npr.Chris Cormier.


 suplementi


Ove  se  godine  pojavilo  nekoliko  novih lica  medju  profesionalcima.Jedan  od  njih  je  novajlija Shari King Kamali,koji  je  dosta  uzbudio veterane  i  kojega  je  nemoguce  usutkati.Sto  mislis  o njemu po  onom  sto  si  video?

Primetio  sam  da  je  Kamali  svojim  primedbama razljutio  mnogo  ljudi,ali je  mnogo  puta  rec  o  tome  da  istina  boli.Zapazio sam  da  su  na Kamalija postali  ljuti  oni  koji su  slicne  stvari  govorili  kada su postali  profesionalci.Da se  ne  boje  nikoga  osim  Doriana  i  Nassera.Kamali  brblja  samo  zato da  bi  skrenuo  paznju  na  sebe.

Po meni je  ovo zabavno-cini  bodibilding  zanimljivim.Kamali  ima  dobar  fizicki  izgled,i na profesionalnim  takmicenjima,na  kojima  je  do sad  ucestvovao,pokazao je  odlicnu  formu.Pobedio  je  sve momke  sa zapadne  obale(Craiga Titusa,Melvina Anthonyja),koji  su  na  Ironmanu i Arnoldu  govorili o  njemu  svakave  lose  stvari.Nekoliko  momaka  iz  Venicea,za  koje  mnogi  veruju  da su  prijatelji,sasvim se  drugacije  ponasalo  kada  je  onaj  drugi  bio  prisutan.

Na  kojem polju  profesionalnog  bodybildinga  su potrebne  promene?

Na  polju  nagradjivanja i marketinga.Ovaj  se  sport medijski uopste  ne prati.Problem  je  delimicno u tome  sto kod IFBB-a niko  nije  odgovoran  za  odnose  sa  javnoscu.Ako  ima  dovoljno  novca  da  za  80 hiljada  dolara angazuju razne  komicare za Mr Olympia svake  godine,trebalo  bi  biti  dovoljno  novca  i za  vece fondove  nagrada,kao i za  tave  strucnjake  koji  su  sposobni da  marketinski ovaj  sport priblizi  sirim  masama.Svi  znamo  da  Joe Weider ima novca  za to,ali on  bi  radije  zadrzao  svoju  monopolnu poziciju u  ovom sportu.

Prosle godine  vi ste  bili drugi  bracni  par u istoriji  bodybildinga koji se  zajedno takmicio na Mr i Ms Olympia-Steve i Ellen Davis bili  su  prvi.Kako je  trenirati  zajedno  sa  Cathy uoci  takmicenja?

Dosta  lako.Dijeta  je  puno  teza,jer  oboje  obozavamo  jesti.Ako  smo  oboje  na  dijeti,a  zazelimo se  cokolade,onda  cemo je pojesti.Ako je  samo  jedan na  dijeti,drugi  ce  spreciti  takve glupe  postupke.Nismo  ljuti  jedno  na  drugo-ona  je  ponekad  ljuta na  mene,ja  sam  miroljubiviji.Ja  samo  kazem:da  draga,volim te.

Zadnjih  nekoliko  godina jesi  li sto menjao u svojim  treninzima?

U  globalu  sve je po  starom.Poslusao sam  druge  koji su mi  savetovali  sto i na  koji  nacin  trebam raditi:imam  nekoliko tzv.savetnika,koji  bi  zeleli  da  njihova  imena  budu povezana  sa  nekolicinom  elitnih  bildera.Ali,u osnovi treniram vec  godinama  na  isti nacin.


Kako  izgleda  tvoj  program  treninga?

Kada se spremam  za  takmicenje,radim  po  sistemu tri dana  treninga  jedan  dan odmora.Van  sezone  treniram pet dana,a  zatim  slede dan  ili  dva  pauze.Ili jedan  dan  vezbanja,jedan  dan  odmora.Van  sezone  treniram jednu  misicnu grupu  jedan  dan,a pred  takmicenje dve.
Kardio treninge  radim  samo pred  samo  takmicenje,dva  puta  na  dan.Van  sezone  moj  kardio  trenig  sastoji se  samo u setnji,..

Imas li sta  da  kazes  svojim  suparnicima?

Neka  paze,kada  se  vratim  na Mr Olympia,zelim da  budem u  svojoj  najboljoj  zivotnoj  formi.A  zelim  da  zahvalim  obozavateljima  na  podrzci.Ne mogu  da dovoljno  naglasim,da se oni koji se  ozbiljno  bave  bodybildingom  moraju  redovno  kontrolisati.Ako  osecas  da  nesto  nije u redu idi lekaru...

CASOPIS MUSCLE SPORT ,broj 15
www.ogistra-nutrition-shop.com



Plaćanje pouzećem, po prijemu pošilke. Pošiljka se šalje brzom poštom.Vreme dostave 2-3 radna dana . CENA paketa (ispod 5.000 RSD) će biti uvećana po ceni tarifiranja brze pošte.

Ako kupujete proizvode čija ukupna vrednost prelazi 5.000 RSD dostava je BESPLATNA. Troškove brze pošte snosimo Mi.

Za kupovinu preko 10.000 RSD uz besplatnu dostavu ostvarujete i popust od 10% 
 



Popular Posts From This Blog

VINSTROL-LOŠE VESTI

ISPOVEST JEDNOG KORISNIKA AAS

ANABOLIČKA FARMAKOLOGIJA-STANOZOLOL (winstrol)