PEĐA PETROVIĆ, pitanja i odgovori, vol. 5

Pitanje:


Pozdrav Pedja,
Gledao sam neki klip kod tebe ,sad sam totalno zbunjen.Zelim da smrsam imam 115 kg ,krenuo sam u teretanu prije 1 mjesec i imao sam 124 kilograma ,ne radim nista sa tegovim samo traka biciklo i jos nka sprava nez pravo ime.Sad gledam ovo kod tebe i potuno sam zbunjen,iskreno slabo te razumijem.Imas li kakav savjet za mene za mene.Poceo sam voditi racuna o ishrani.Iskreno nisam u prilici da sebi kupujem neke gluposti.Jedno sto pazim to je da ne prelazim neku odredjenu dozu kod kaloricnosti hrane.Nekad unesem 1500 ,a nekad 900 kalorija.Uglavnom se trudim da prlazim 1000 kalorij.Kad radim u teretani trudim se da potrosim 800 kalorija.Ne idem ispod i preko toga puno.Imas li kakav savjet za mene koji ce mi biti od pomoci.Ne zelim da nikave preparate koristim.Zelim da to uradim sto je god moguce prirodnije.Imam zelju da do nove godine sidjem na 105 KG.Interesuje me dali je to izvodljivo .
Lijep pozdrav ... :)

Moj odgovor:


Pozdrav
mnogo gresis i to MNOGO
jer srljas u propast i da se razbolis
Nemam toliko vremena da se objasnjavam u detalje jer ti je to trebalo da objasni onaj koji te je nagovorio na tako nesto,ali
covek sa 120 kg ima BMR od 3000 cal +
ti unosis 1000
super
skinuti ces odredjeni br kg jer si sada napravio veliki cal rez i to naravno da mora da reuzlitra gubjenjem kg ali i onome sto je pogubno a to je ZAUSTAVLJANE STOPE BAZALNOG METAOBIZMA jer sa 900 cal se PREZILVJAVA I VEGETIRA
prevedeno
ti nemozes da zivis na 900 cal ceo zivto jer bi obeleo,a kada se nakvines na to tj kada telo prislis da se adaptira na 900 cal,onda ces prekinuti da gubis tel tezinu i vodis sebe u katsastrtfflano organsko obljenje..
CIm pojedes i 1 cal vise od 900 to ce da ti se lepo kao salo
TO STO TI RADIS NIJE PRIRODNO a preprati za pomoc prilikom skidanja ZDRAVOG NACINGA NTELENS TEZINE i pravilno redukavona ISHRANA i ZDRAVO IZBALANSIRANA JE-PRAVI I ZDRAV NACIN  a ne to sto ti radis jer kao sto rekoh,srljas u zdravstveni problem.
Ovo je samo kratko jer vremena nemam toliko bas
neka je sa srecom.


Pitanje:

Pedja, ja sam  xxxx  treniram vec neko duze vreme i pratim ovaj forum, s vremena na vreme, jer mi se cini da je po kvalitetu informacija daleko ispred vecine drugih sajtova, kako domacih, tako i stranih.

Pretpostavljam da nemas bas mnogo vremena da svakom ponaosob odgovaras, ali kad nadjes vreme pogledaj ovo sto sam napisao.

Mozda su neka pitanja malo i bzvz :), ali hocu sebi da razjasnim potuno neke stvari.Vecinu informacija, koje su me zanimale sam uspevao da nadjem na ovom forumu po raznim temama, al ipak imam neke nedoumice, pa bih hteo razgranicim:

1.    Zasto se BCAA i GLUT uzimaju u tolikim dozama, ODJEDNOM, u PreWM (oko 15min pre treninga), buduci da im je dejstvo kratko a trening traje i do 60min?

2.    Sto se ta kolicina BCAA I GLUT ne prebaci u DWM i pije ravnomerno tokom treninga kada je najvise krvi u misicima, zajedno sa ostalim sastojcima DWM-a?

3.    Osim u DWM-u, jel ima svrhe ubaciti tecne AK(ili EAK u prahu) u PreWM i PostWM?

4.    Da li se DWM pije do kraja treninga ili mora da se zavrsi negde do polovine treninga i zasto?

5.    Umesto The Liquid Amino(nema ga vise u ponudi?), da li su moguce zamene, i ako ne, zasto:

A) EAAnabol + Dym Liquid Amino  ?
B) Platinum Whey  ?

6.    Da li ima svrhe ubacivati bilo kakav UH (dex,malto,vitargo) sa bilo kakvim WHEY (konc,izolat,hidrolizat) u PreWM i DWM, bez sintetskog insulina (ako to uopste ima veze sa tim)?

7.    Koji bi WHEY (konc,izolat,hidrolizat, ili kombinacija) bio najpogodniji za PostWM ili je svejedno?

8.    Da li bi u PostWM bilo bolje DEX+KUKURUZNI SKROB(onaj za zaprasku, u kesicama, nemam problema sa varenjem istog) ili samo DEX?

9.    Da li u PostWM, u danima kada treninram na 0 UH, ide bar malo DEX ili potpuno bez UH, a ostalo(BCAA,GLUT,WHEY,CREA) je sve isto?

10.    Da li na jutarnji kardi moze da se primeni isti PreWM+DWM+PostWM kao kod anaerobnog treninga samo sa manjim dozama i bez UH u PostWM?  Da li moze 30min posle takvog PostWM-a da ide obrok UH(ako nisam na 0 UH)+P?

11.    Jel bi bio dobar primer PreWM+DWM+PostWM ovako nesto (82kg, 183cm, bf 10-15%):

BWM - before workout meal - obrok pre treninga:::
5-10 gr. BCAA
5-10 gr. glutamina
3 gr. Creatina
*mozda i LIQ AMINO

DWM - during workout meal - za vreme treninga:::
2 AMP LIQ AMINO (ili merica EEAnabol + 1/2merice DymLIQAmn)
3 gr. creatina
*mozda i 5g BCAA+5gGLUT

PWM - post workout meal - posle treninga, jako bitan obrok:::
50-150g Dex (ili mesano Dex+skrob)
30gr. whey-a
5-10 gr. BCAA
5-10 gr. glutamina
3 gr. creatina
*mozda i LIQ AMINO


SVE sto mislis da je pogresno, glupo, bzvz, SLOBODNO mi kazi sta i zasto, jer mi stvarno mnogo znaci bilo kakava korisna informacija!

UNAPRED HVALA, POZDRAV! ;)

Moj odgovor:


1.zato sto im vreme asporbicje i NIJE tako kratko kao sto ti mislis.

2.odgvoro pod 1 a u to vreme se koriste tecne AK koje imasju svojstvo fastc acting

3.EAK ima svrhe u toku treninga i pred trening i posle ali to je ogomran fin izdattak i bolje ih je koristit tako nego solo bcaa ali doze od 10 gr min pred u toku i posle treninga izlaze na 30-40 gr dnevno sto je mngoo skupa opcija

4.pije se do nekih 15 ak min do pred kraj treninga

5.naravno da moze.svi oblici tecnih ak (jesu losiji jer je the bio cist hydro liq porteina) ali sigurno je bolje bilo sta nego nista.dym liq amno je ok


6. nema potrebe irifitrati pankreas na taj nacin ukoliko se ne koristi isnuin

7/ uvek je najbolje koristiti sto cistji whey protein tipa hydro,pa isolat pa tek onda koncetrat ali NIJE primarno a pogtovo ovisno od faze u kjoj se nalazi vezbac (masa ili def)

8. uvek je najblje mesavina nekoliko vrsta secera radi njihovih razlcitih svojstvaa delovanja na pankras da luci insulin (brzo,srednje brzo,sporo_)

9.mozes slobodno da stavis 20 ak gr nekog prostog secera i to nece uticacati na taj dan sa 0 UH

10.nema potrebe za tim.dovljno je uneti 15 ak min pred cardio snazne antikatabolike kao sto su bcaa i glm ili neke EAK a psole cardio treninga odmah cvrst obrok (nema svrhe raditi cardio duze od 35 min) a to sam objasnio u svom video klipu o tome
http://www.youtube.com/watch?v=2NkQROdesqM&feature=relmfu

11.ukoliko imas financisjkih mogucnosti za takvu schemu pre u toku i posle treninga-VISE NEGO IDEALNO (u bilo kojoj opciji)

Pitanje:

Pozdrav. Imam jedno pitanje, nadam se da cete odgovoriti kad nadjete vremena.
Ovako, treniram vec 5 godina, intenzivno, nikad nisam pravio pauzu. Poceo sam sa dijetom u septembru, ovo mi je vec 12 nedelja na dijeti. Otprilike jedem kilo belog mesa, 10 belanaca dnevno i ugljene hidrate rotiram, prvo sam isao 300, 200, 100, 0, sad sam to jos vise smanjio, izgubio sam dobrih 18 kg na toj dijeti i to sam izgubio samo masti, mislim da sam cak i dobio ciste mase na ramenima i trapezu, ruke su mi skoro iste velicine, s'tim sto je vaskularnost bolja. Elem, da ne duzim pricu. Krenuo bi sam prvom kurom u zivotu, sad u januaru, 7 januara, po planu. To ce biti Winstrol, Deka i Depo. Obicno se svi odluce za Dianabol, ali cu ja Winstrol, jer sam primetio da sam sklon navlacenju vode i bez ikakvih steroida, pa koliko toliko da se ne zalijem. To je samo prva kura, da vidim kako sta utice na mene, a verovatno cu i da osetim neki prirast mase. U tom periodu ce mi dijeta biti isto kilo belog mesa i oko 300 grama crvenog mesa dnevno, i dosta u.h. iz pirinca. Ono sto me zanima je, da li je potrebno da posle kure odradim neku ozbiljnu zastitu? Drugar koji zna dosta o tome i koji ima iskustva mi kaze da mi ne treba nista. Ali Ja ipak mislim da bi trebalo da uzmem Klomid posle toga 3 nedelje i neki dobar Tribulus? Da li je to ok ideja? I kupicu Nolvadeks, za slucaj da primetim neke znake ginekomastije, mada i to sumnjam da ce se desiti.



Moj odgovor:

cao
pre svega gresis veoma sa idejom o prvoj kuri
a taj kolega koji ti je rekao da ti ne treba zastita je do neke mere u pravu sto ovisi od doza hemije,duzini itd itd tid tid
uzmati u prvoj kuri winstrol i decu je (da ne kazem ruznim recima sta) ali je bez veze.
sa wistirlom NECES spreciti vodu jer wisntrol jeste lek koji ne nalvaci vodu ali navoacnje vode i mogucnost hiperetnzije ovisi o IHSRANI a ne o vrsti lekova
znam coveka koji je izasao extra spreman na takmicenja na galneici i anadrolu ali je dnevno jedo 1.5 kg konskog mesa i 1 kg broklolija i tako 8 ned
tako da....
u svakom slucaju
ako je stvar da si ti na 1.3kg mesa i na 10 blenaca skidao kg a unosio po 300 gr UH onda je tvoje telo visenego masinerija
ali da ne duzim posto odista je ovo veoma komopleksno pitanje i na zalost i ne zelis cuti mojemisljenje o tome vec zelis moju potvrdu da je to ok sto planiras da radis a ja ti kazem da NIJe
Nastavak:

Hah, ocekivao sam slican odgovor od vas. Pogrsno ste me razumeli, kilo belog jedem trenutno, 1, 3 kg cu unositi na kuri. U svakom slucaju hvala na odgovoru. Probacu, pa cu videti sta i kako. Covek uci na greskama. Samo me je zanimao ciklus posle kure. Probacu na svoju ruku, pa kako bude, bude. Hvala jos jednom na izdvojenom vremenu. Pozdrav.

Nastavak:


Ne znam iz kog razloga si ockeivao odgovor ovkav od mene ali JA NE LAZEM LJUDE i ne pricam bajke
nemas na cemu da hvalis
a moj ti je savet jos jedan dobronameran da dobro razmislis pre nego sto krenes sa tim jer ces uciniti havariju (u najavi)
jer pitas za ZASTITU npr a da nisi ni spomenuo doze
sto u startu govori da te je frka i da vise brines o tome kako da se zastitits (samo neznam od cega),nego sto ti kura imao smisao.
a nekada se davno UCILO na svojim gresakama a sada se uci na tudjim
ti ocigledno ne zelis da prihvatas misljenja onih koji znaju sta pricaju i sta rade vec imas svoje vec formirano misljenje i na najbljem si putu da odista i ucis i da naucis na svojim greskama
pozz i za tebe

Pitanje:

Imam par pitanja, nisu potrebni opsirni odgovori
- Pretpostavljam da procenat proteina u sirevima zavisi od nacina proizvodnje i kolicine masti. Da li se sa nekom sigurnoscu moze pogoditi % proteina ako znam % masti?
- Da li je teoriski moguce da organizam korisiti kalorije iz sala kako bi napravio kaloriski suficit za gradnju misica a ako jeste kako to uraditi u praksi?
- Bio bih vrlo zahvalan za link ka tablici kaloriskih vrednosti koje vi koristite, zato sto je internet prepun raznih tabela.
- Da li bi bilo pametno smanjiti volumen treninga ako ne uspem da unesem 2g proteina po kg tezine? (ne mislim za samo jedan dan)

Hvala, pozdrav

Moj odgovor:
1.sirefvi su genralno los izvorB jer se prave uglavnom od otpada mleka tj ne preciscene surutke.postoji ella sir koji navodno u sebi ima 0.1% mm,ali isto tako na 100 gr ima jedva 20 ak gr B

2.nije moguce,cak i ukoliko si to negde procitao to je notrona glupost.cak i vise nego notrona glupost

3.tablicu ti saljem u pirlogu

4.pa u principu mozda i da ali izgradanja misica u malo % ovisi od treninga i obima i vrste (jer je potrebno stalno da se menja) vec izgradanja misica ovisi o unosu B koji je telu potreban da bi doslo do hipetrofije
Pitanje:
Postovanje ,hteo bi da vas pitam za savet u vezi mog problema,ako se to moze nazvati problemom...Idem u teretanu vec 5 godina i ajde da kazem da sam iskusan vezbac...moj problem glasi:zadnjih 3 godine sam izgubio volju za treningom...idem ali nije to to kao pre,nije to taj osecaj...poceo sam da se osecam malaksalo, ujutro se ne osecam svezim posle spavanja(san mi je dobar) nemam napretka u snazi,moja misicna pumpa kao da neradi za vreme treninga i posle treninga,nemam vise onaj osecaj kakav treba da imam posle treninga i u danima odmora...izgubio sam pojavu jutarnje erekcije(znaci tri godine mi nepostoji)...citajuci dosta tekstova na internetu posumnjao sam na nizak nivo testosterona pa sam uradio analize: Testosteron 14.25 nmol/l (9.90-27. i Free Testosteron 22.8 pmol/l (14,7-105,4).... Citao sam tekst o UFC borcu Quinton Rampage Jackson koji je imao nizak nivo testosterona i mogu vam reci da sam se pronasao u njemu sto se tice svih njegovih simptoma koje je imao...Eto hteo bi savet od vas kao poznavaoca sporta sa tegovima,sta da radim ako vi mislite da je moj test. nizak za ovaj sport...ps imam 24 godine,visok sam 176 i imam 86kg..Hvala vam unapred!!!

Moj odgovor:

pozdrav
test ti je sasvim uredn i vise nego u okvirima ref vrednosti
do tih simptoma koje si naveo moze da dodje iz milio razloga..stres,visok kortizol itd itd itd
ali
nisi mi rekao pre svega dali i sta koristis od preparata
dali si korostio nesto od hemije
i siguran sam da je vreme da menjas sistem trening,raspored misicnih grupa itd..tj da trening ucinis zanimljivjim i da pred sebe stavis npr neki cilj..

Nastavak:
Hvala puno na odgovoru..sto se tice kortizola,njega nisam radio ali sam citao da je to hormon stresa...i njega cu da uradim pa cu vam za par dana poslati rezultate...od hemije nisam nikad nista uzimao,ni probao...sto se tice preparata koristim samo kreatin...sisteme treninga menjam na svaka tri meseca ,vodim racuna o rasporedu grupa...

Moj odgovor (nastavak):
pa dobro
probao si znaci sa menjanjem sistema treninga sto je ok.
sada bi mozda trebalo da oputis malo npr treninge te da u njima uzivas i bez postalvjenjog cilja.znaci da ne vodis racuna o broju pon,serijima itd.vec da jednostavno uradis neke vrste treninge koji ce biti AKTIVAN ODMOR od napronih treninga tj STRESA pod kojim si ozcigledno izlozen.Kazem,ne mogu ovako na pamet i kroz dva pm da resim problem,ali polazna tacka bi bila sigurno ovo sto sam rekao.naravno,ukljuciti neku suplementaciju za REGENERACIJU bi bilo pozeljno jer kreatin kao solo preparat tu i sada vise ne znaci mnogo
u prvom redu bih bas i izbacio kreatin i ubacio antikatabolikce (bcaa) kao i whey posle treninga
jednostavno je stvar na zalost financijskog momenta ali i to moze da bude jedan od faktora da ti telo daje znak da se jednostavno samo od sebe nemoze vise oporavljati..

Nastavak:
U pravu ste,finansijski momenti su kljucni...ali moracu da probam barem sa bcaa(dosta sam citao i o njima)...Hvala puno na savetima i pratim vase tekstove,vrlo vrlo su korisni,svaka cast!!!pozzz pa vam se javljam sa rezultatom kortizola...
Koje vezbe da radim za definiciju ruku ? msm triceps i biceps dal da radim sa manjom tezinom il sta ?

Moj odgovor (nastavak):
ne postoje vezbe za masu i ne postoje vezbe za definciju.postoje neki sistemi treninga koji su popularniji u fazi defincije nego rada na mm,ali to je vec iz nekih drugih razloga koji sigurno nemaju veze sa brojem ponavaljnja u seriji i to su vec neke napredne tehnike koje se rade kada se jako dobro savladala materija o prehrani u toj fazi.
znaci,postoji samo HRANA za jedno ili za drugo
i nemozes parcjalno da nabacujes misice na npr grudi ili ruke i isto tako nemozes paricjalno (pojedinacno) da definises npr kao sto ti hoces tricpes

Pitanje:


Pozdrav Pedja, htio sam da se konsultujem s tobom...
Znam da si pored hemije uvijek vjerovao u suplemente..a vecina bildera ih i ne uzima pored aas jer misle da su neisplativi...
.krenuo sam pripreme za balkansko...100mg prop eod i poslednjih 6 ned bice anavar i wins po 30mg... Bcaa sad uzimam po 40/60 gr dnevno, imam i glutamin... Jesi li vidio ikakvu razliku prilikom priprema na velikim kolicinama glut i bcaa?

Moj odgovor:

cao

pa dobro,obicno ljudi zbog financisjke situcije kazu da nesto ne valja tj u ovom slucaju preparati a da TO NISU NI PROBALI pa rekli iz iskustva dali ima neke razlike ili nema
ja sam VELIKI pobornik supsa iz razloga sto ako znas sta i kako,onda sigurno ti se vise isplate nego gomile hrane koju nemozes da pojedes.
naravno,da se odmah razumemo ovo nema veze sa tim sto se bavim prodajom i izmedju nas mogu da kazem da je 50% suplemetacije obicna GLUPOST
da ne navodim sada brendove gde je glupost SVE a prodaje se extra
elem
neznam koje bcaa imas i koji glm
ali ti je moja prepruka da gledas da uzmes neke FARMACETUSKE jer ces onda morati i manje doze da uzimas
ali ako nemozes,onda ok..doze koje sada uzimas su VISE NEGO EXTRA sa tim sto bih ti je prepricio 25-30 gr glutamina PRED SPAVANJE
i ono sto je osnovno ako mozes da uzimas neke EAK u toku treninga
ja sa obozvao od THE (ne zbot oga sto su mje) da uzima amino tecne jer su bile cist hydrooldsat i to je vise nego extra
ali toga vise nema
pa ti je moja prepruka neki amino x od bsn ili power shok od vpx..u toku treninga 15-20 gr

sve u svemu
protein ako imas uzimas ga za sada PSOLE treninga
kako forma bude isla izbaci ga brate i cepaj

20+20 gr bcaa i glm pred trenig
20 gr EAK u toku
25+25 gr bcaa i glm PSOLE TREINGA
pred spavanje 30 gr glm
i da vidis
da ti ja sada pricam da sam video azlike nema smisla jer sam ih OSETIO i VIDEO
nije to samo od hemije bilo jer sam isto radio i u OFF fazi a hteo sam a sto duze zadrzim formu te sam izbacio HRANE za 30% a ostao na pojacanim dozama supsa a hranu u kolcinima koje sam unosio na hemiji vise nije bilo smisla zbog sinteze a niti sam fizicki mogao tj nisam imao apetit
formu sam drzao jos 6 ned posle slikanja .nije bila kao na slikanju gde sam izbacio vodu itd,ali igra sa UH u tih 6 ned,trenizzi u ostali isti jer se nisma bojao povrede,ali sam zato pojacao unos EAK tj AK i bilo je odlicno.
da ti kazem primer.cepao sam 12 tbl amino bolic pred trening,20 gr power shoka u toku treninga +25 gr bcaa+25 gr glm posle treninga i jos 25 gr glm pred spavanje.

Powered By      www.ogistra-nutrition-shop.com
ONLINE PRODAJA SUPLEMENTACIJE i PRIRODNIH DODATAKA ISHRANI za sprotiste i rekreativce


Popular Posts From This Blog

VINSTROL-LOŠE VESTI

ISPOVEST JEDNOG KORISNIKA AAS

ANABOLIČKA FARMAKOLOGIJA-STANOZOLOL (winstrol)