PEDJA PETROVIĆ: pitanja i odgovori 1. deo



Zbog odista mnogo pitanja koje dobijam svakodnevno sto na FB,sto na forum ili mail,odlucio sam da neka od njih objavim na ovakav nacin.Ovo nije moja praksa niti ce kada biti,ali smatram da ce iz ovoga mnogi da nauce veoma bitne stvari te i kako se ne bi stalno ponavljali.Naravno,imena ljudi koji su postavili pitanje ostaju anonimna.



Pitanje:
Pozdrav imenjače.  Planiram da počnem sa treningom, i mogu da primetim da ste iskusni u bodibildingu, pa verujem da nisam pogrešio sto sam Vas pitao za savet.
Naime, na svojih 165cm imam 65kg. Rekli bi, težina nije loša za tu visinu, ali mogu reći da sam malo pomršav, i likovi koji su iste konstitucije kao ja izgledaju dosta krupnije. Posto je najbliža teretana daleko, planiram da kupim set tegova, a bar mislim, nista više od njih mi ni ne treba.
Konkretno, koliko se razumem u bodibilding, primetio sam da svako trenira na drugaciji način, u skladu sa težinom i visinom.
Želja mi je da nabacim par kilograma, naravno ne masnih naslaga vec mišića, želim da izgledam krupnije. U pitanju je gornji deo tela, posto sam dole odlično razvijen.
Ono sto od Vas tražim, ako je moguće, da izdvojite par minuta da mi objasnite ovo.
Prvo, treba mi neka efikasna formula za skidanje masnih naslaga (sala) sa stomaka, ako je moguće bez preparata. Posle toga, treba mi preporuka najboljeg proteina za masu iz Vaše ponude (čuo sam da je Whey najbolji, ali je pojam širok, pošto ima tonu vrsta). I naravno, treba mi plan treninga ali samo za gornji deo tela.
Možda sam malo ovde izmešao sve, ako nešto nije jasno pitajte. I nadam se da ću kroz par dana naručiti neđto.
Hvala puno unapred.

Moj odgovor:
Ćao
Pre svega moram da te razočaram jer u KUĆNIM uslovima nećeš uraditi ništa a pogotovu ne to šta ti hoćeš.
Ono što je osnovno ti NISI DOBRO DOLE RAZAVIJEN kako kažes, već smatraš da imaš velike noge i to je problem kod svih vas klinaca a ne shvatate da telo NE TRPI DISPORPORCIJE i sve da ideš i u teretanu gornji deo tela možeš da razvijaš samo DO NEKE MERE tj. dok telo ne primeti da razlika postaja očigledna i tada prestaje razvoj gornje dela tela.
Efikasan način skidanja viška sa stomaka postoji samo na JEDAN JEDINI NAČIN,a to je pravilno koncpirana ishrana kao i što postoji jedan jedini nacin za KVALITETNU MIŠIĆNU MASU a to je ISHRANA + dodaci ishrani tj. proteini.
Ličnog sam mišljenja da jako malo znaš o svemu ovome i da bi možda bilo dobro da još jednom oko svega dobro pročitaš npr. na mom forumu i da ne slusaš one koji ti kazu DA JE TO SUPER STA HOĆEŠ DA URADIŠ jer takvi hoće samo da ti ili
A: NEŠTO PRODAJU
B: BOLI IH K..C ZA TEBE i to što ti pričaš
C: RAZUMEJU SE U OVAJ SPORT KAO MARICA U KRIV q...c
Pogledaj teme o treningu i ishrani na mom forumu

Pitanje: E, Pedja,   da li mogu da se jedu juneće pljeskavice i konjske pljeskavice, da li to goji?

Moj odgovor:
Naravno da goji!
U tim i takvim PRERAĐEVINAMA ima svega više nego čistog mesa i samim tim sigurno su umnogome ne razlikuju od neke mesne PRERAĐEVINE koju možeš da kupiš u svakoj samousluzi.
Pitanje:
Poštovanje Peđa, treniram oko godinu dana (malo duže), i kada sam krenuo obim ruke mislim da mi je bio jedva 30 cm. Ne znam tačno ali pretpostavljam(SLIKA U PRILOGU).
Sada sam dogurao na 42.5cm ali vise neće ni da mrdne.
Da li možda imate neki savet u vezi treninga kako da povećam ruke?

Moj odgovor:
Ćao. Pa sam sebi si dao odgovor: ,,...vežbam godinu dana i ruke sam popravio za toliko i toliko cm’’. I još jednu stvar da dodam, nijedan mišić na telu NE RASTE OD TRENINGA vec od HRANE tj. OD GRADIVNE MATERIJE.
A:  Znam da nije samo od treninga, ali hvala Vam na odvojenom vremenu.
JA: Pa ček,evo ti vrlo jednostavna matematika i sa logičkim rasuđivanjem ćeš sam doći do odgovora. TI VEŽBAŠ 1 GODINU I POVEĆAO SI OBIM RUKE ZA 13 cm u toj godin i to je super.
Ukoliko se budeš aktivno bavio  ovim sportom npr. 5 god, zar misliš da je realno i logično da tvoj obim ruke za 5 god. onda bude 65 cm ili ako se baviš sa ovim sportom 10 god. da onda obim ruke bude 130 cm?
A: Hahaahhahaha, u pravu ste. Mislim da je lepo što odvajate(nemojte mislite da vam se obraćam sa vi jer ste stari,nego jer vas poštujem) svoje vreme i da pomažete svojim savetima mladim sportistima svaka čast!
JA: Ma, da imam više vremena, bilo bi još kvalitenije.
Ali dobro...
A: Dan ima samo 24 casa nažalost.



Plaćanje pouzećem, po prijemu pošilke. Pošiljka se šalje brzom poštom.Vreme dostave 2-3 radna dana . CENA paketa (ispod 6.000 RSD) će biti uvećana po ceni tarifiranja brze pošte.

Ako kupujete proizvode čija ukupna vrednost prelazi 6.000 RSD dostava je BESPLATNA. Troškove brze pošte snosimo Mi.
Za kupovinu preko 10.000 RSD uz besplatnu dostavu ostvarujete i popust od 10% 
 




Popular Posts From This Blog

VINSTROL-LOŠE VESTI

ISPOVEST JEDNOG KORISNIKA AAS

ANABOLIČKA FARMAKOLOGIJA-STANOZOLOL (winstrol)