DELTOIDI by Kris Dim



Bodibilding  je  umetnost  ratovanja  u  svakom pogledu.To  je  stav koji  sam  morao  zauzeti  kao  naucnik  medju  brojnim  profesionalcima.U  tertani  se  nisam  smio  predavati,a  na  pozornici  sam  morao  dominirati.Uvek  moram  smisljati  nove  tehnike  kojima  cu  pobediti  superiorne  sile.A  nikad  mi te  strategije  nisu  bile  vaznije  nego  kao  kad  sam  se  kao pocetnik  trebao  pojaviti  na  Mr Olimpije 2004  godine.No,sudbina  je  zeljela  nesto  drugo.

Deset  nedelja   pre  Olimpije  posetio  sam  Havaje  gde  sam  slucajno  pao  sa  stene I  slomio  nozni  zglob.Pokusao  sam  trenirati,ali  trening  za noge  nije  moga  biti  onaj  pravi pa  sam  izgubio  na  masi  butinaZatim,dve  nedelje  pre  takmicenja,povredio  sam  hrskavicu  kolena.S  obzirom  na  disbalans  na  telu,osvojio  sam  12. mesto.


Grudni  kos  mi je  uvek  bio jedna  od  najboljih  misicnih  partija,super  definisana  I  puna.Ramena,s  druge  strane,nisu  bila  toliko  ni  definisana  ni  puna.To  ne  bi  predstavljalo  problem ,ali  za ramena  su potrebne  stroge  tehnike  koje  su  konfliktne-velike  tezine  I  izolacija.Inovacije  mi  nisu  strane.Promena  treninga  je  moje  pravilo.Nijedan  moj  trening  nije  isti,I  poznat  sam  po  serijama  sap o  70 ponavljanja.Ali,takav  nacin  treninga  sa  konfliktnim  tehnikama  predstavlja  izazov.Vezbe  sa  bucicama  u  sedecem polozaju su  bile  odgovor.Tako  sam  imao I kontrolu I  moc izolacije.ustvari,ta  tehnika je  bila  toliko  dobra  da  sam  pobedio  Richarda  Jonesa,Troyja Alvesa I Johnniea Jacksona.Treninzi  za ramena  sad  se  sastoje  od  pet  vezbi I  svaki put  menjam  redosled  kojim ih  izvodim.Prve  cetiri vezbe  uvek  radim  sa  bucicama.Ponekad  stojim,ali  najcesce  ih  izvodim  sedeci  naslonjen kako bi izolacija  bila  bolja.S  bucicama  imam  slobodu  modifikacije  vezbi,a  same  pokrete  mogu  usmeravati  prema  odredjenoj  glavi  misica.Dvorucni teg  nije  inferioran prema  bucicama-apsolutno je  potreban  za opsti  razvoj  ramena.Ali,nista  se  ne moze  uporediti sa  bucicama  kad  je  rec o punoci  deltoida.Cetiri  serije  posvecujem  svakoj  od  ovih  vezbi.Prva  vezba pocinje  sa  zagrijavanjem-15 ponavljanja  ali teskih.Zatim kod vezbi piramidalno povecavam tezinu,a  broj ponavljanja  smanjujem od  12 do 8.


VEZBA 1

Naizmenicno  prednje  dizanje  bucica u  sedecem polozaju
Pocinjem  sa polozajem u kojem  su mi  bucice  uz  telo.Dizem ih prema  unutra I nesto iznad visine  ramena.Tako izoliram prednje  deltoide I produbljujem  separaciju  misica.Trapeziusi I lopatice  ostaju  nisko  kako ne bi pomagali  deltoidima.Drugim  recima,negativni I pozitivni  deo ponavljanja  izvodim  kontrolisano I polako.U  svakoj  seriji  zelim  osetiti  jako  zarenje I  rad  prednjih  glava  deltoida.Ponekad  ovu vezbu radim s  jednom  bucicom,ali  drzim je  sa obe  ruke I I dizem  do  nivoa  ociju.

VEZBA  2

Lateralno  dizanje  bucica u  sedecem polozaju
Kod  svakog treninga  menjam polozaj  laktova,od polozaja u kojem  su  istureni  prema  van do polozaja u kojem  su  neznatno ispred  trupa.Tako  mogu izolirati  razlicite   delove  misica.U  toku  vezbe  fokusiran  sam  na  ramena  koja  su  spustena I na  maksimalnu  snagu u lateralnim  glavama  deltoidnih misica.

VEZBA  3

Lateralno  dizanje  bucica  na  kosoj  klupi
Ovo je izvrsna  vezba za  straznje  deltoide.Ako je  pravilno izvodite,sve  ce biti u redu.Glava je  dolje,a nivo bucica je  na visini  malog  prsta.Ruke  su  pod  uglom od 180 stepeni sa  strane  tela.Delomicno ponavljanje  je  beskorisno:bucice  morate  dizati  vise od  zapazene  biomehanicke  granice  kako biste  posve  kontrahovali  zadnje  deltoide.A  onda  ih  dignite  jos  malo vise.Nemojte  slegati ramenima ili  kontrahovati  lat  misice,a  nemojte  ni  ljuljati  ruke.


VEZBA  4

Vojnicki potisak na Smith masini  u  sjedecem polozaju
Do  ove   su  vezbe  vec  sve  glave  deltoida  umorne.Sad  mogu  raditi na  masi ostatka  ramenog pojasa.Ova  poslednja  vezba  sa dvorucnim tegom deblja  celi rameni pojas.Radim od  dvanaest do  osam ponavljanja I  dva  ili  tri  od  njih  su  forsirana.Kao I  sa  bucicama,laktove  spustam  do ramena  tako das u mi nadlaktice paralelne  sa  podom.

VEZBA 5
Potisak  sa  bucicama  u sedecem polozajuLedja  su  mi  ravna,ali  buduci da  radim sa  velikim tezinama takodje  vodim  racuna I polozaju laktova.Ne  spustam ih nize od visine  ramena tako das u mi u  donjem polozaju  nadlaktice  paralelne  sa podom.Sto  nize  spustate teg,to je  veci rizik od  ozlede.Kod  ove  vezbe  radim  forsirana  ponavljanja.Kad  god  ciljate  na  nemoguce,misicna vlakna  se  moraju rastegnuti preko granica  vaseg potencijala.Jedino tako cete rasti.


EGO  OZLJEDA

Nista  vise  ne  moze povrediti  ego od  pravog treninga  za deltoide,jer tezina koju biste trebali dizati uvek je tek deo one za koju verujete da vam je dorasla.Ili,drugim recima,tezina sa kojom radite uvek je ona sa kojom ne  zelite  da  vas iko vidi da radite.Zaboravite  na  ponos I radite  sa tezinom  koja  vam  omogucava da  osetite  misic,a   ne  ona sa   kojom osetite da vam je potrebna  pomoc  u dizanju.

Casopis “fitness” broj 53/2005

Plaćanje pouzećem, po prijemu pošilke. Pošiljka se šalje brzom poštom.Vreme dostave 2-3 radna dana . CENA paketa (ispod 6.000 RSD) će biti uvećana po ceni tarifiranja brze pošte.

Ako kupujete proizvode čija ukupna vrednost prelazi 6.000 RSD dostava je BESPLATNA. Troškove brze pošte snosimo Mi.
Za kupovinu preko 10.000 RSD uz besplatnu dostavu ostvarujete i popust od 10% 
 

Comments

Popular Posts From This Blog

VINSTROL-LOŠE VESTI

ISPOVEST JEDNOG KORISNIKA AAS

ANABOLIČKA FARMAKOLOGIJA-STANOZOLOL (winstrol)