PODELIMO NASE ZANIMLJIVE TRENINGE

podelimo treninge jedni sa drugima. Da se ovo ne bi pretvorilo u svakojako kopiranje, klasicno treniranje i sl...ovde bi mogli da ostavljamo SAMO zanimljive treninge koje smo LICNO radili ili LICNO videli kod vezbaca...

Da li je to sa super serijama, rotacijama, tezinski, pull-push ili bilo koji drugi trening i sistem..nebitno..vazno je da je DOBRO URADIO. A svako moze u svom treningu da uradi neku modifikaciju ili sl....A siguran sam da ce svako od nas da dobije neku ideju, inspiraciju gledajuci zanimljive primere drugih vezbaca

Ja samo moje treninga morao da prilagodim na zalost POVREDI koju sam doziveo a doziveo sam je iz NEZNANJA jer sam godnima slusao razno razne STRUCNJAKE koji u svom zivotu nikada os sebe nista nisu napravili a sebi su dali za pravo da nekoga drugog savetuju i sto je mozda jos gore PRODAVAJU SAVETE.Negde davno sam znao da iz cele ove price moram kad tada nesto da imam,jer dok su drugi trazili posao (koji su i nasli sto se i isopstavilo kasnije jer su godnima odsustvovali sa bb scene i nigde ih nije bilo) ja sam ziveo ovaj zivot sa mojom porodicom i bio prindujen da pokusavam da zivim kako znam i umem.
ali uvek sam imao viziju pre svega SAMOG SEBE i uvek sam znao da pripadam samom vrhu.to se i desilo.
dakle ja nisam niti programer,niti automehanicar niti sam se seitio ajd da se malo igram body buildinga pa da malo radim ovo pa malo ono-NE.
ali kao sto rekoh imao sam nesrecu da tada nije bilo kompetentnih ljudi (kao i sto ih sada nema mnogo ali hvala bogu ima bar nesto) pa mi se desio to sta se desilo.
iz tog razloga NI TADA NISAM ODUSTA cak i kada su lekari govrili da necu moci ni da hodam a kamoli da se bavim sa sportom,ja sam ipak imao srecu da me je savetovao neko ko odista zna sta govri i ne laprda razno razne gluposti i posle sve te price sam ipak uspeo da se vratim.
jeste da se filozofija treninga morala da promeni iz korena ali mi nije zao.da sam znao mnogo ranije bih to uradio.ali na svu srecu nikada nije kasno da se NEKO DOZOVE PAMETI  i da krene pravim putem.
ali da ne duzim dalje text,stavljati cu redom neke od najzanimljivjih treninga koje radim i dan danas a krenuti cu od mog obiljenog a to su NOGE
da naglasim
ovi i ovakvi trenizci su prilagojdeni meni i sigurno nisu za nekoga ko tek kroci u ovaj svet ili neki srednje iskusni vezbac,pa bi stoga molio sve one koji imaju bilo kakva dodatna pitanja da se slobodno obrate i drage volje cu da sve posavetujem
dakle OVO STO OVDE PISEM JE LICNO ISKUSTVNO A NE PISKARANJE I PREPISIVANJE sa nekih drugih foruma,stranica ili cega vec drugog i sve sto je napisano je sprovedrno u delo sto naravno su osetili na svojoj kozi i neki od mojih prijatelja koji su imali zelju da skupa treniramo-i naravno tu sam im zelju ispunio..hahhahahahah
dakle redom

LEG TRENING BY CIKA PEKI...

POSLE DOBRO ZAGREVANJA NARAVNO..krenulo se u AKCIJU...

1-LEG KURL
stavio sam tezinu koju mogu da dignem negde 70% od maxx tj 15 ponavljanja a to je i ovaj put cu prvi put da pricam u kg..
znaci...
100 kg-15 pon
80 kg 15 pon
60 kg 15 pon...

znaci serije sam redaio jednu za drugom i posle 3 serije uradio pazzu od 45 sec i onda opet..

100 kg-15 pon
80 kg 15 pon
60 kg 15 pon..

pauza 45 sec i

100 kg-15 pon
80 kg 15 pon
60 kg 15 pon..

ONDA SAM OTISAO NA OBICAN CUCANJ..

75 kg 15 ponavljanja
65 kg 15 ponavljkanja
55 kg 15 ponavljanja

cucanj mora biti ono "sednes mi na jaja" Zelenko Zelenko..tj...deep...deep....deep...i ono SPICE..u donjem polozaju sam se zadrzvao pri svakom ponavljanju 2 sec!!!!!..mmmmmm..-NENADJEBIV OSECAJ...VERUJ TE MI NA REC.. Plačko Plačko
pauza od 45 sec i

75 kg 15 ponavljanja
65 kg 15 ponavljkanja
55 kg 15 ponavljanja

pazua od 45 sec i

75 kg 15 ponavljanja
65 kg 15 ponavljkanja
55 kg 15 ponavljanja


onda  sam presao na PREDNJI CUCANJ,a tezine ostavio iste  Usne su mi zapečaćene Usne su mi zapečaćene Usne su mi zapečaćene

75 kg 15 ponavljanja
65 kg 15 ponavljkanja
55 kg 15 ponavljanja


ovaj put sam morao da uzmem ipak 60 sec pauze izmedju serija

75 kg 15 ponavljanja
65 kg 15 ponavljkanja
55 kg 15 ponavljanja


60 sec pauza pa...

75 kg 15 ponavljanja
65 kg 15 ponavljkanja
55 kg 15 ponavljanja


e tu je cika peki se dvoumio izmedju prese i uskog cucnja,ali ipak je prevladla ljubav prema cucnjevima..hahhahah
pa sam raspalio..USKI CUCANJ tj cucanj gde mi se kkolena dodirivaju a noge blago isutrene prema napred....i onda..

55 kg 15 pon
45 kg 15 pon
35 kg 15 pon

pazua od 60 sec pa.....

55 kg 15 pon
45 kg 15 pon
35 kg 15 pon

pazua od 60 sec..pa..e bas je bilo pa-pa.....
pokusao sam i da treci set idem sa istim tezinaima..ali no no miki....

55 kg jedva 12 reps.....
tada sam odlucio da se kaznim  Šokiran Šokiran Šokiran

35 kg 18 rep
25 kg 18 rep
15 kg...velika borba i zeludac u ustima ali ipak..18 rep....

e onda sam preao na moju staru ljubav....LEG PRES...
napominjem da je presa gde vezbam prenosna preko sajli tako da tezine nisu relevantne presama koje imaju slobodne opterecnje..

pa onda gas..

150 kg 15 pon
130 kg 15 pon
120 kg 15 pon..

osecao sam se OK da kazem pa sam uradio pazu od 45 sec..pa..

150 kg 15 pon
130 kg 15 pon
120 kg 15 pon..

pazua od 60 sec ovaj put...pa..

150 kg 15 pon
130 kg 15 pon
120 kg 15 pon..

onda je doslo vreme da ceo trening lepo zacicnimom sa mojom omibljenom vezbom a to je iskorak.....
pa sam stavio tezinu od...

25 kg i uradio 18 koraka
20 kg 18 koraka
15 kg 18 koraka....
ovo mi se ucinilo kao malo..pa sam raspalio jos 15 reps sa 65 kg na LEG KURLU..
i onda..60 sec pazua...pa..

25 kg i  18 koraka
20 kg 18 koraka
15 kg 18 koraka....
65 kg i 15 reps na LEG KURL..

60 sec pazua....pa..

25 kg i  18 koraka
20 kg 18 koraka
15 kg 18 koraka....
65 kg i 15 reps na LEG KURL..

i doslo lepo vreme za kraj treninga ali mi djavo nije dao mira...pa sam odradio za kraj sesisju sa SISSY SQUTAS u kmbiancijai sa leg kurlom za zadnju lozu..
pa tako.....

u naramku teg od 20 kg i 13 resp sissy cucnja
pa teg od 15 kg i 13 reps sissy
pa teg od 10 kg i 13 reps sisys
pa..

65 kg i 20 reps zadnje loze....

pazua od 60 sec..pa

u naramku teg od 20 kg i 13 resp sissy cucnja
pa teg od 15 kg i 13 reps sissy
pa teg od 10 kg i 13 reps sisys
pa..

65 kg i 20 reps zadnje loze....

pazua od 60 sec..i..

u naramku teg od 20 kg i 13 resp sissy cucnja
pa teg od 15 kg i 13 reps sissy
pa teg od 10 kg i 13 reps sisys
pa..

65 kg i 20 reps zadnje loze....

i tako.....matematiku koliko je tu bilo serija prepustam matematicarima  Opušten Opušten Opušten,ali jedno znam sigruno..
SUTRA RADIM DOJKE pa cu ovaj sistem da rpobam i sutra jer me u opste nije smorio ,mislim....nije mnogo  Zelenko Zelenko
trenutno bi trebao da idem malo da hiberniram u krevet,ali sam odlucio da podelim sa vama svoju radost Prevrtanje očima Prevrtanje očima

i tako......
u svakom slucaju.......

TESTED ON ANIMAL and RECOMENDED by CIKA PEKI..

www.ogistra-nutrition-shop.com


Comments

Popular Posts From This Blog

VINSTROL-LOŠE VESTI

ISPOVEST JEDNOG KORISNIKA AAS

ANABOLIČKA FARMAKOLOGIJA-STANOZOLOL (winstrol)