BOMBARDOVANJE BICEPSA




 whey,kreatin,gainer,misicna masa,suplementi prodaja


Uzasno polako napredujem u izgradnji bicepsa a misic mi je uzan gledano odnapred.Postoji li bilo sta sto bih mogao da uradim kako bih povecao masu bicepsa kako bi izgledali impresivno iz svakog ugla? Postoje li vezbe i tehnike koje bih treba okoristiti?

RONNIE COLEMAN
Pobednik Mr. Olympija

Za debljinu bicepsa morate da se usredsredite na velicinu.A velivcina je uglavnom vezana za ono sto jedete i kako trenirate.

Cesto misici izgledaju tanko bez obzira na napore koje ulazete ako ne jedete odgovarajuce kolicine i vrste namirnica potrebne za ostvarenje vasih ciljeva.Uravnotezite odgovarajucu kolicinu proteina za misicni rast(priblizno 1g na svakih pola kilograma telesne tezine)sa dovoljnim kolicinama ugljenih hidrata kako biste imali dovoljno energije za tesko dizanje (2,5-3g na svakih pola kilograma telesne tezine)

 Jos jedan kljuc za masu jeste odgovarajuci broj ponavljanja sa velikim tezinama kako biste pogurali rast.Ja uvek radim tri serije 10-12ponavljanja sa velikim tezinama.Dizanje malih tezina definise misice,ali ne gradi masu.

Kada je rec o vezbama ja radim preacher curl iz stojeceg polozaja sa bucicama.Jos jedna meni draga vezba je 21.Stojim drzeci EZ sipku i radim sedam curlova u donjoj polovini ponavljnja,sedam curlova u gornjoj polovini i sedam radeci pun opseg pokreta.

Radim pull-downe za lat misice,veslanje kablom iz sedeceg polozaja i isto tako iz stojeceg polozaja za ledja,ali ne postizem bas neke rezultate.

Takodje,moje ruke me vise bole od lat misica.Citao sam o vezbama sa slobodnim tegovima koje navodno bolje deluju na izolovane misice.Da li da se potpuno odreknem sprava?

TEVITA AHOLELEI
Ifbb PROFESIONALAC

Ne,pomalo od svega je najbolje.Sem toga sprave kao sto su Hammer Strength dobro deluju na izolovane misice.

 Kreatin
Ogranicavanje na iskljucivo jednu vrstu vezbi smanjuje vas izbor.Raznovrsnost odrzava motivaciju sto znaci da je najbolje da imate sto vise mogucih vezbi.


Medjutim,mozda nije problem u vezbama nego u nacinu na koji ih izvodite.Mnogi ljudi rade vezbe ne obracajuci paznju na pravilnu tehniku izvodjenja.Pokusajte da smanjite tezine,usporite brzinu kojom izvodite ponavljnja i usredsredite se na specificne misice tokom svakog ponavljanja.Mozda ce vam se tako nesto uciniti kao korak u nazad ali tako cete verujte mi raditi delotvornije treninge.Svako ponavljanje koje nepravilno izvedete je polovicno jer misic ne radi u celosti.

Nakon godina pazljivog vezbanja u teretani,dozivela sam prvu povredu.Nesto se desilo sa mojim desnim ramenom dok sam radila okomito veslanje.Nadam se da cu nastaviti sa treniranjem kada mi lekar dozvoli.Koje su vezbe za ramena najsigurnije i koje ih izlazu najmanjem riziku?

LAURA MARK
IFBB Profesionalka

Zapravo okomito veslanje je jednina vezba koju smatram opasnom jer kada se nepravilno izvodi mozete da istegnete tetive u ramenom pojasu.

 Izaberite vezbe koje omogucuju siguran i pun opseg pokreta ili radite samo na jednom zlobu istovremeno,kao sto je lateralno dizanje sa bucicama,prednje dizanje sa dvorucnim tegom.Jos jedna vezba koja se smatra sigurnom jeste lateralno dizanje iz pretklona,vucenje uzeta za zadnje deltoide  i potisak iznad glave sa bucicama.

 Ono sto je vaznije jeste da vam je potrebno vreme za istezanje i morate da slusate savete doktora u vezi rehabilitacije.Ako to ne ucinite mozete pogorsati ili produziti problem.Kad sam slomila stopalo koristila sam stake kako bih sprecila opasnije povrede.Takodje pazljivo se zagrevajte kako bi dovoljno zagrejali povredjeno podrucje.

Casopis FITNESS,broj 39

www.ogistra-nutrition-shop.com



Plaćanje pouzećem, po prijemu pošilke. Pošiljka se šalje brzom poštom.Vreme dostave 2-3 radna dana . CENA paketa (ispod 6.000 RSD) će biti uvećana po ceni tarifiranja brze pošte.

Ako kupujete proizvode čija ukupna vrednost prelazi 6.000 RSD dostava je BESPLATNA. Troškove brze pošte snosimo Mi.
Za kupovinu preko 10.000 RSD uz besplatnu dostavu ostvarujete i popust od 10% 
 




Popular Posts From This Blog

VINSTROL-LOŠE VESTI

ISPOVEST JEDNOG KORISNIKA AAS

ANABOLIČKA FARMAKOLOGIJA-STANOZOLOL (winstrol)