ZADNJA NEDELJA PRED TAKMICENJE i PUNJENJE sa GLYCERIN-m by Milos Sarcev


 Kreatin suplementi whey protein


 Posto sam u skorije vreme dobio dobio vise pitanja,a vezano za ovu temu ovaj text sam smatrao vise nego adekvatnim kao odgovro svima.
 
NAPOMENA   
Svrha  ovog texta  je  da   citaoce  informise  o  ovoj    sve  popularnijoj  temi. Tekst nemojte  shvatiti  kao  savet ili  uputstvo  za  koristenje  I  obavezno  se  konsultujte  sa  lekarom  pre  upotrebe  bilo kojih vrste   lekova! 


Tekst je preveden u orginalu sa engleskog jezika sa Milosevog foruma, a Ogistra shop/blog ne preuzima odgovornost za tacnost informacija navedenih u tekstu u celosti ili bilo kom njegovom delu.

Pitanje:

Upravo sam prisustvovao takmicenju San Francisco Pro Invitational i imao sam priliku da razgovaram sa jednim finalistom koji je bio u top 5. Bio sam impresioniran njegovom formom i time koliko je bio suv.

Rekao mi je da je koristio ,,GLICERIN’’ noc pre takmicenja i veruje dam u bas to pomoglo da bude tako ,,suv’’. Posto se trenutno pripremam za California State Championships hteo sam da eksperimentisem i da probam glicerin poslednji vikend. Nazalost, nije imalo istog efekta na mene. Kakvo je tvoje misljenje o glicerinu i da li mislis da on radi kao diuretik ?


Odgovor :

Ja sam bio prisutan na istom takmicenju i bio sam impresioniran formom mnogih takmicara. Lee je izgledao (po mom misljenju) najbolje u svojoj karijeri i zasluzio je pobedu. Bio sam malo razocaran plasmanom Ernija Tejlora (Ernie Taylor) - ali mislim da su sudije imale dobar razlog za svoju odluku da ga ,,smeste’’ vam 5 najboljih (mozda je bio previse suv i odran…a oni su trazili ,,zdrav’’ izgled).

Sada, da odgovorim na tvoje pitanje - imao sam nekih iskustava sa glicerinom ili glicerolom u pripremama za nekoliko takmicenja 1997. godine.

U teoriji, treba da radi kao ,,diuretik’’ ili hidratant, ali je EKSTREMNO specifican. Ako se uzima oralno, sam i bez ikakvih dodatnih supstanci, onda deluje kao deridratant. Ali, ako se uzima sa dodatnom tecnoscu, onda moze da prouzrokuje bas suprotno-hiperhidrataciju tj. povecavanje (citaj : talozenje) vode u telu.


 Pokusacu da objasnim ovo. Mehanizam delovanja glicerina svodi se na ,,osmozi’’ (protok tecnosti od nizih do visih zona koncentracije). Uzmajuci ga oralno samog, glicerin ce povuci vodu iz ostalih delova tela u krvni sistem. Za bodi-bildere koji se takmice to znaci da ce nezeljena voda iz celija preci u vaskularni sistem cineci ga ,,suvim’’ i vaskularnim (,,isaranog’’ venama) - kako divan scenario.

 Problem je uzimanje glicerina bez vode i to je jedna od najvecih kazna koju mozete da dozivite (da li ste videli ,,Imate mleko?’’ reklamu). Najcesce nezeljene reakcije su: muka, nadimanje, povracanje, dijareja i ostale stomacne tegobe (nimalo pozeljne kada ste na bini).

 Radeci sa nekim izdrzljivim atletama bio sam svedok znacajnog napredka u njihovim performansama i ja sam doprineo uspesnoj hidrataciji simultanim unosom tecnosti i glicerina. Mnoge atlete koje se takmice na otvorenom prostoru i u toploj sredini trebali bi da koriste ovu metodu da bi poboljsali termoregulaciju i da zadrze svoja tela hidrirana.

Ali to su izdrzljive atlete, a ne bodi-bilderi. Bilo bi tesko za mene da te savetujem o upotrebi glicerola na tvojim bodi-bilding takmicenjima.
 Kreatin suplementi whey protein


Uzgred, ako odlucis da probas to - umanji unos vode kada pocnes ,,carb-loading’’ (punjenje ugljenim hidratima) i noc pre takmicenja uzmi 2 do 5 supenih kasika glicerola (30-75 ml) bez vode. Takodje, budi veoma pazljiv da ne smanjujes vodu na nekoliko dana - kao sto neki takmicari rade.

Kada telo postane dehidrirano onda manje krvi cirkulise nasim vaskularnim sistemom. Kada do toga dodje onda pituitarna zlezda (deo hipofize) dobija ,,poruku’’ da proizvodi antidiuretik hormon - koji daje signal bubrezima da nadoknadi vode sto je vise moguce i proizvodi manje urina (nesto sto sigurno ne zelimo da se desi).

Na kraju, dozvolite mi da pomenem da glicerin (glicerol)  spada trigliceride.

Vecina NOVIH proteina ima odredjenu kolicinu glicerina (kao zamenu za masti) i nazalost kompanije ne moraju da se zale - barem ne do sada.

Za ljude koji nikada nece da se takmice i koji nikad nece da probaju pomenutu metodu dehidratacije - samo bi ih izazvao da ne piju vodu barem jedan sat. Mislim da bi toga imali vise respekta za bodi-bildere i shvate sta sve oni moraju proci da bi onako izgledali na bini !!!

www.ogistra-nutrition-shop.com

ONLINE PRODAJA SUPLEMENTACIJE i PRIRODNIH DODATAKA ISHRANI (klik ovde)


Plaćanje pouzećem, po prijemu pošilke. Pošiljka se šalje brzom poštom.Vreme dostave 2-3 radna dana . CENA paketa (ispod 6.000 RSD) će biti uvećana po ceni tarifiranja brze pošte.

Ako kupujete proizvode čija ukupna vrednost prelazi 6.000 RSD dostava je BESPLATNA. Troškove brze pošte snosimo Mi.
Za kupovinu preko 10.000 RSD uz besplatnu dostavu ostvarujete i popust od 10% 
 

Popular Posts From This Blog

VINSTROL-LOŠE VESTI

ISPOVEST JEDNOG KORISNIKA AAS

ANABOLIČKA FARMAKOLOGIJA-STANOZOLOL (winstrol)