Milos Sarcev -ISPOVEST u vezi upotrebe SYNTHOLA



 VEOMA DUGACAK CLANAK i nadam se da CE MNOGI DA GA PROCITAJU!!!

Jugosloven Milos Sarcev zivi imigrantski americki san u Kaliforniji, ali jednog crnog dana zamalo da izgubi sve.

"Bio je to vrlo nesrecan slucaj." Ovako je Milos zapoceo prisecanje na to iskusenje, koje se desilo Juna 2000 i koje ga je skoro kostalo zivota. U pitanju je bio preparat Synthol, dodatak baziran na ulju koji koristi sve veci broj bildera tako sto ga ubrizgaju direktno u misice da bi popunili oslabljene delove tela. Jedan dan pre gostovanja i poziranja, Sarcev je ubrizgao ovaj preparat, ali umesto da se skupi unutar misica, Synthol je pronasao put u Miloseva pluca i oterao ga je u bolnicu - i zamalo u mrtvacnicu.

Na prvi pogled, 37-godisnji IFBB profesionalac nije redovan korisnik Synthola. Od kada je postao profesionalac 1989. Sarcev je nasiroko hvaljen zbog svog estetski simetricnog izgleda. On je godinama sluzio kao kontrateg velikim zivotinjama ogromne mase. On je lepotica medju zverima, jer poseduje idealnu strukturu po meri Stevea Reevesa i Boba Parisa.


Posto je bio drugaciji od masivnih cudovista to ga je ucinilo popularnim kod fanova, ali ne i kod sudija. Kako su godine prolazile, standardi za velicinu su se povecavali, sto je 178 cm visokog i 105 kg teskog bildera nateralo da trazi dodatno meso kako bi se takmicio sa vecim momcima - i takmicio se. Sarcev je ucestvovao na 68 IFBB takmicenja i nada se da ce stici do 100 pre nego sto se povuce. Iako je bio nestrpljiv da nastupa, stalno su mu se ponavljali razocaravajuci rezultati. Postao je umoran od slabih plasmana i kritika kako mu ruke nisu dovoljno velike; video je dovoljno 120-kilasa koji su odneli trofeje i velike novcane nagrade. Kao sportista, zeleo je svoj trenutak - i dobio ga je, ali je bio opasan.

Sarcev se smatra za jednog od najinteligentnijih i najkompleksnijih bodibildera. Njegova sestra i majka su lekari koji jos zive u Jugoslaviji, a njegov pokojni otac bio je psihijatar. Mozda zbog toga Sarcev ima vrlo analiticka razmisljanja; on je pametan bodibilder koji moze o treninzima i ishrani da razgovara satima. Za one koji prate bodibilding, poruka je ocigledna: ako neko ko je toliko pametan kao Sarcev moze da napravi gresku, onda i svako drugi to moze.


I sam Sarcev izgleda da tesko moze da poveruje u ovu pricu, iako je on sam prepricava. On je prvi koji ce reci koliko je srecan sto ima svoju zenu, Milamar Flores, IFBB fitnes zvezdu, i njihovu dvogodisnju cerku Aleksandru. Ima previse toga da izgubi, i kune se da se vise nece kockati sa svojim zdravljem.
Sa svojom uspesnom Powerhouse Gym teretanom u Fullertonu u Kaliforniji i svojim snom da ucestvuje na 100 takmicenja, Sarcev ce biti glavni igrac u ovom sportu i sledecih godina i lako ce ostaviti ovaj incident iza sebe. Medjutim sada zeli da kaze nesto o tome, tacno i iskreno, kao pricu upozorenja i zelju da podigne takmicarski bodibilding na konstruktivniji i sigurniji nivo. Intervju je hrabar korak ka tom cilju.
FLEX: Zasto si izostao sa Mr. Olympia 2000 ?

MILOS SARCEV: To je skakljiva tema, ali bicu iskren sa tobom. Desio se vrlo nesrecan slucaj. Pripremao sam se za jedno od mojih gostujucih poziranja i zeleo sam da iskoristim Synthol ulje kako bi povecao velicinu mojih tricepsa. Igla je skliznula i supstanca je otisla u moju venu, pravo u srce, i proizvela je zacepljenje srca. Iz srca ulje je otislo u plucne arterije i rasirilo se po celim mojim plucima. Imao sam ogromnih problema sa disanjem i nisam mogao da disem.

FLEX: Koliko dugo nakon ubrizgavanja si shvatio da nesto nije u redu ?

MILOS SARCEV: To je bilo trenutno. Bilo je kao da me udario grom. Bio je to najbolniji osecaj gnjecenja grudi. Nisam mogao da udahnem. Imao sam ektremno veliku groznicu i celo moje telo je bilo jarko crveno. Bio sam na podu, i nisam mogao razumeti sta mi moja zena govori.

FLEX: Sta se sledeca desilo ?

MILOS SARCEV: Odvezen sam u bolnicu. Kad su me primili, doktori su pozvali moju zenu na stranu i pitali je da li imam oporuku, da li sam davalac organa i da li imam rodbinu koja bi mogla odmah doci, kako bi me videli zivog zadnji put. To je bila vrlo strasna situacija. Lekari su joj rekli da ako se nista ne poboljsa u naredna 24 casa da ne treba da se nada da ce mi biti bolje.

FLEX: Da li si ceo to vreme bio pri svesti ?

MILOS SARCEV: Da, apsolutno. Bio sam na masini sa kiseonikom 24 casa dnevno. Svaki put kada bi sklonili kiseonik ja bi pao u sok.

FLEX: Da li si mislio da neces preziveti ?

MILOS SARCEV: Mislio sam da sam vrlo blizu smrti. Posto sam iz lekarske porodice, znam da cak i ako umirete od raka doktori i sestre vas ohrabruju tako sto vas lazu govoreci vam da ce sve biti u redu, ali ovog puta doktori i sestre su mi govorili da se oprostim od svih, pozovem familiju, vidim dete. Moja zena je konstantno plakala, mislila je da ce se to desiti svakog trenutka. Naravno, glavom mi je prolazila misao "To je to ?". Samo zbog glupe greske kao sto je ova (upotreba Synthola). Nakon 48 sati, moje stanje se stabilizovalo i polako sam poceo da se oporavljam.


FLEX: Da li si se odmah vratio u puno zdravlje ?

MILOS SARCEV: Ne, izgubio sam 14 kg za samo par dana, bio sam vrlo umoran i iscrpljen. Bio sam vrlo oslabljen zbog vrlo katabolicnog leka, kortizona, kojim su me lecili. Doktor mi 2 meseca nije dozvolio da pocnem sa treninzima, tako da sam napustio svaku misao da pocnem sa pripremama za Mr. Olympia. Sada (sredina septembra 2000) se osecam odlicno.

FLEX: Da li ti je dozvolio da vezbas za sledecu godinu ?

MILOS SARCEV: Da, naravno. Planiram da nastupim na Ironmanu i Arnold Classicu.

FLEX: Da li imas neke dugotrajnije posledice ?

MILOS SARCEV: Neki nervi su osteceni i misicna atrofija se javila u tricepsima. Pokusavam da obnovim ova tkiva sa bolnim dubokim masazama i ultrazvucnim masinama.

FLEX: Kako si se osecao kada se ova prica pojavila na internetu ?

MILOS SARCEV: Naravno, lose vesti se brzo sire. Video sam neke besmislene izjave, ali kada su me ljudi pozvali, ja sam im rekao bas ono sto se desilo. Nemam tajni. Cuo sam se i sa nekim momcima sa slicnim iskustvom. Znam 4 amaterska takmicara iz Kalifornije koji su koristili isti preparat i imali slicne negativne efekte, ali ipak ne toliko jake kao moje, jer u mom slucaju se radilo o nepazljivom ubrizgavanju direktno u venu. Nakon sto su ponovo analizirali moj slucaj, doktori su rekli da bi svako ko bi ubrizgao ovaj preparat u misice imao istu reakciju koju sam ja imao zato sto bi ga upili kapilari. U osnovi, bodibilderi koji koriste Synthol u stvari igraju ruski rulet.

FLEX: Zasto si progovorio ?

MILOS SARCEV: Ljudi moraju da cuju o tome. Ako ja treba da budem primer koji ce obeshrabriti ljude, ja cu to i biti. Uvek sam govorio ljudima da ne rade sve ono sto vide da neko drugi radi. Razmisljajte logicno, radite ono sto ima smisla; ne radite nesto bez obzira na posledice koje ono ostavlja. Potpuno podrzavam clanak koji ste vi objavili o Syntholu u oktobarskom izdanju. Ne znam ni kako je to ulje dospelo u bodibilding,ali odjednom su svi poceli da ga koriste. Zato, da bi ostali u takmicenju, i vi morate da ga uzimate.

FLEX: Poznat si kao bodibilder koji imaju estetsku figuru, izgledas kao neko ko bi bio poslednji koji mora da koristi Synthol. Sta bi rekao citaocima koji ce biti sokirani da je neko kao ti navucen na ovu stvar ?

MILOS SARCEV: Bicu iskren. Razocaran sam u sebe zato sto sam to uradio. Usao sam u bodibilding zato da bi dobio dobar izgled, idealnu figuru. Dobio sam izgled, ali sam ipak bio 10. na Mr. Olypmia 1999. Znaci tu sam, profesionalac sam 10 godina, ali sam zastao na 10. mestu i sudije su mi rekle da mi je slabost velicina ruku. Probao sam svaku rutinu koja se moze zamisliti kako bi povecao ruke, pa sam onda iz ocaja pokusao i kraci put. To je razocaravajuce, ali sam to uradio.

FLEX: To je bila poslednja opcija ?

MILOS SARCEV: Verujem da mi je trening dovoljno intenzivan, ali moje ruke nisu kao kod drugih vrhunskih profesionalaca. Recimo da vidite vrhunskog takmicara za Olympiju kako uzme Synthol i izvuce se sa njim, a onda se jos plasira visoko zato sto je povecao velicinu odredjenih misica. Istovremeno vam sudije kazu:"Ako povecas ruke, bices bolje plasiran." Sta bi ti uradio? Ja cu ili biti tvrdoglav i necu to uraditi ili cu se i ja ukljuciti u tu igru.

FLEX: Sta treba uraditi da bi se Synthol izbacio iz bodibildinga ?

MILOS SARCEV: IFBB ga je zabranio, ali trenutno ne postoji test koji bi dokazao njegovu upotrebu, jedino da se gleda ocima i vidi da li je koriscen Synthol. Wayne DeMillia (IFBB Pro Division predsednik) rekao je da ce kaznjavati one koji ga koriste, i ja se potpuno slazem s njim, ali garantujem da cemo imati izuzetaka. Onaj koji koristi Synthol nece izgubiti velicinu za par meseci. To ulje duze ostaje u telu. Ljudi vole da veruju da ono nestaje iz tela, ali mogu vam reci iz licnog iskustva da ono jos uvek nije nestalo.Svako ko ga koristi rizikuje mnogo - samo je pitanje vremena. Odlucan sam da se i narednih godina takmicim, ali vise nikad ga necu koristiti.
FLEX: Rekao si ranije da tvoj izgled nije nagradjen. Kakav izgled se nagradjuje ?

MILOS SARCEV: Ovih dana vlada velicina. Lee Haney je 1991. smatran cudovistem od 114 kg. Ja sam se 1999. takmicio sa tom istom tezinom i smatran sam za bantam klasu. Kako mozes da uporedjujes jednog pored drugog 114 i 127 kilasa? Po meni to je problem.
Nemojte me pogresno shvatiti. Suditi na bilderskom takmicenju nije lako. Postoji mnogo faktora koji se moraju razmotriti: estetika, simetrija, proporcije, kondicija, zrelost misica, poziranje. Suditi u nekom sportu je umetnost. Po mom misljenju, misicna masa je unela najvise konfuzije u bodibilding. Da li je vece uvek bolje? Po meni nije. Ja mislim da je kreiranje estetski zadovoljavajuce figure sa savrsenom simetrijom i proporcijama i neverovatnom kondicijom glavno u ovom sportu.

FLEX: Rekorder si sa najvise profesionalnih nastupa na takmicenjima. Koliko si ih uradio i kako si uspeo da postignes tako veliki broj nastupa dok neki profesionalci rade samo jedno takmicenje godisnje ?

MILOS SARCEV: Od 1991. uradio sam 68 profesionalnih takmicenja i 10 puta za redom sam se kvalifikovao na Mr. Olympia. Taj rekord sam postigao zato sto radim svoj posao, posao koji shvatam vrlo ozbiljno. Moj posao je da budem profesionalni bodibilder, ne jednom godisnje, nego svakog dana u godini. Ja ne dobijem 30 kg van sezone pa da onda to smanjujem za takmicenje. Ja dobro izgledam tokom cele godine. Neka se javi neko ko me je video da negde poziram, a da sam bio van forme. Kada se takmicim, uvek tezim idealizmu. Kako odrzavam ovakav tempo? To je moj zivot - volim ovo sto radim.

FLEX: Rekao si da ti je zelja da uradis 100 takmicenja. Da li ti je to jos uvek cilj ?

MILOS SARCEV: Naravno. Ali nekoliko takmicenja je otkazano pa me to usporava. Ne znam da li vi mozete nesto da uradite po tom pitanju. [smeh]

FLEX: Poznat si po tome sto pomazes ostalim bilderima u njihovim pripremama za takmicenje. S kim radis ?

MILOS SARCEV: Ne volim da uzimam zasluge,ali radio sam sa Dennis Jamesom za 2000 Ironman i Arnold takmicenja, i bicu u njegovom uglu na Mr. O. Pomogao sam Troy Alvesu na 2000 NPC USA, i bicu s njim na nacionalnom prvenstvu. Radim i sa Melvinom Anthonyjem za sledeci Arnold Classic.

FLEX: Da li bi i dalje radio sa Dennisom da je u istom takmicenju u kom i ti nastupas ?

MILOS SARCEV: Naravno. Ja sam pravi sportista: volim da delim moje znanje i iskustvo. Pomaganje ovim momcima mi je zadovoljstvo. Ako me pobede, prvi cu im cestitati.
FLEX: Da li je tvoja analiticka priroda rezultat toga sto su tvoji roditelji doktori ?

MILOS SARCEV: Moje vaspitanje je bilo vrlo striktno.Naucili smo mnogo o moralu i etici, a familija i prijatelji su na prvom mestu. Roditelji su me naucili da moj cilj treba da bude sticanje prijatelja i da je davanje bolje od primanja. Otac je cak insistirao da svaki dan uradim nesto sto ce nekog uciniti srecnim. Otac me je ohrabrio da se okusam u sportu. Uveo me je u borilacke vestine da bi naucio disciplinu i u plivanje zato sto je to zdrav sport koji kombinuje rad celog tela i izdrzljiv trening.

FLEX: Sta je mislio o bodibildingu ?

MILOS SARCEV: Od svih sportova koje sam probao, bodibilding je bio jedini kojim nije zeleo da se bavim. Moj otac je bio psihijatar, i mislio je da je poziranje na sceni narcisoidno, ali kada je shvatio da ja to radim iz takmicarskih razloga, kao izazov samom sebi, potpuno je promenio misljenje.

FLEX: Da li te je video da se takmicis na Mr. Olympia ?

MILOS SARCEV: Nazalost, umro je 1991. pre mog debija na Mr. O. Doziveo je mozdani udar pre mog prvog profesionalnog nastupa (San Jose Pro Invitational, April 1991). Do tada je poceo da me podrzava u mojoj bilderskoj karijeri. Zeleo je da budem univerzitetski obrzovan kao sto su on i majka, ali je uvek govorio da su zdravlje i sreca najvaznije stvari u zivotu, pa ako bi ja radio posao koji mrzim, cemu onda to?

FLEX: Tvoja majka i sestra jos uvek zive u Jugoslaviji. Da li su bile u opasnosti tokom proslogodisnjeg NATO bombardovanja ?

MILOS SARCEV: Da. Sestra i majka su imale bliske susrete sa bombardovanjem. Moja sestra je doktor i bombe su padale vrlo blizu bolnice u kojoj ona radi i 400 metara od njenog stana. Hiljade ljudi je ubijeno, mnogo vise nego sto ljudi u Americi o tome znaju.

FLEX: Koliko ti je bilo tesko da gledas sta se tamo desava?

MILOS SARCEV: Bio sam duboko potresen onim sto se dogadjalo. Ja sam sada gradjanin USA, ali u srcu sam Jugosloven i volim moju zemlju. Znam da je ovo osetljivo pitanje, ali ono sto je NATO ucinio prosle godine bilo je sramotno - napadali su nevine ljude. Imam mnogo prijatelja u americkoj vojsci i ne krivim vojnike, jer oni samo slede naredjenja. Moja zemlja, Jugoslavija, samo je pokusavala da zastiti ono sto je njeno, jer Kosovo stvarno pripada Srbiji. To je kolevka srpske kulture i religije. Nazalost, ljudi u Americi su pogresno obavesteni zbog snazne propagande. Informacije o Srbiji su bile lazne. Mislim da ce se amerikanci stideti kada saznaju istinu.

FLEX: Da li si ikada razmisljao da se vratis u Jugoslaviju?

MILOS SARCEV: Ne privlaci me da tamo zivim, jer u Kaliforniji sada imam dom, ali volim da povremeno posetim familiju.

FLEX: Tvoja porodica ovde u Kaliforniji sastoji se od tvoje zene Milamar i dvogodisnje cerke Aleksandre. Kako te je cerka promenila?

MILOS SARCEV: Ona je svetlost u mom zivotu. Mnogo je volim. Ona je sada moj prioritet, ono sto je ranije bila moja karijera. Ako treba da idem u teretanu a moja cerka zeli da se igra, odlozicu odlazak u teretanu za kasnije. Ako sam na dijeti a moja cerka mi ugura cokoladu u usta, ja cu je pojesti - ja sam na prvom mestu otac. Mnogi vrhunski sampioni, kao sto je npr. Lee Haney, imaju porodice.

FLEX: Kako to izgleda biti ozenjen fitnes profesionalkom?

MILOS SARCEV: Moj brak sa Milamar je najbolja stvar koja mi se desila. Pravo je blazenstvo biti sa njom. Jos uvek sam ludo zaljubljen u nju, i smatram da je nas brak savrsen. Njena karijera kao IFBB pro fitnes takmicarke ne predstavlja smetnju jer su nam zivotni stilovi slicni. Mi smo totalno usredsredjeni jedno na drugo. Kada bi razmisljao koliko ljudi misli da je moja zena seksi, bio bi nesiguran i izludjivao bi. Za onih nekoliko koji ne cene nas brak, siguran sam da ona moze da im pokaze gde da idu.

FLEX: Takmicio si se protiv trojice Mr. Olympijaca: Lee Haney, Dorian Yates i Ronnie Coleman. Kako ih ocenjujes?

MILOS SARCEV: Lee Haney je divan covek. On je pravi sampion i ima dobru narav. Dominirao je u svojoj eri i jos uvek je najuspesniji bilder svih vremena. Kada sam se 1991. prvi put kvalifikovao na Mr O, otisao sam u Mr O sobu sa konferencije i video sam Lee-a, coveka koga sam idolizovao. On je ustao iz stolice, dosao do mene, pitao me kako se izgovara moje ime, predstavio se i pozeleo mi srecu na takmicenju. Ostao sam bez reci. Onda sam ga posmatrao kako isto to radi i sa ostalim takmicarima. Od tada, svaki put kada ga vidim, stvar je ista: veliki osmeh na njegovom licu, pravi dzentlmen, uvek ohrabruje. On je pravi primer onoga sto bi Mr O trebao biti. Skidam mu kapu.

FLEX: Dorian Yates i Ronnie Coleman ?

MILOS SARCEV: Uvek sam cenio Doriana zato sto je bio razlicit. BIo je prvi sa svojim principima treninga i ishranom. Oduvek sam voleo da cackam po njegovom mozgu jer je tu uvek bilo mnogo stvari koje je trebalo da naucim. Njegovo uvezbavanje je bilo superiorno. A Ronnie? Mislim da je Ronnie fizicki superiorniji od svih nas. Ponekad mi raznese mozak - a ja sam u bodibildingu vec 20 godina.

FLEX: Da li ces ostati u ovom sportu nakon sto se penzionises?

MILOS SARCEV: Mislim da cu ostati umesan u fitnes industriju i bodibilding. Voleo bi da se umesam u sudjenje i planiram da ucinim nesto u ishrani, nadam se sa Weiderom. Volim da dizajniram dodatke, i mislim da imam puno dobrih ideja. Takodje, vlasnik sam teretane, i pokusacu da rasirim posao na lanac teretana. Sada mislim da je Powerhouse Gym u Fullertonu u Kaliforniji stvarno na putu da postane nova meka.

FLEX: Kako bi opisao svoj odnos sa Joe Weiderom?

MILOS SARCEV: Volim Joa. Svaki put kada razgovaram sa njim osecam se kao da razgovaram sa svojim ocem. On nas sve podrzava. On stvarno voli bodibilding - on je pravi fan. Kada bi mogao, mislim da bi nam pomagao vise nego sto moze. Ne treba posebno reci da je on izuzetan strucnjak. On jos uvek voli da sednemo kod njega u kancelariji, da mu poziramo i da nam ukazuje na dobre i lose delove.

FLEX: Nakon tvog bliskog susreta sa smrcu ove godine, koji je tvoj cilj u 2001. ?

MILOS SARCEV: Da se vratim na onakav nacin rada kako sam to ranije radio i da ne pokusavam krace puteve. Moj ukupni cilj u bodibildingu je da nastupim na 100 takmicenja. Da bi to ostvario, moracu da se takmicim jos najmanje 4 godine. Od sada pa nadalje, izgradjivacu svoje telo da bi ispunio moj ideal, a ne ideale ostalih. Znaci gradicu telo da bi zadovoljio sebe. Joe Weider me podrzava, govori mi da ne idem na ludu velicinu, vec da se vratim onakvom Milosu kakvim me svi znaju. Prezentovacu svoje telo na nacin kako sam to radio 1997: telo sa jakom estetikom, balansom i kondicijom. To je ono sto cu pokazivati na sceni sledece godine, i nadam se da ce sudije to nagraditi. Cak i ako ne nagrade, necu pokusati da uradim neke ekstremne mere. Ja sam vrlo srecan sto sam jos uvek ovde. To je lekcija koju sam naucio na tezi nacin. Samo se nadam da ce ovi moji javni nastupi naterati ostale da slede slican put.
Magazin FLEX

ONLINE PRODAJA SUPLEMENATA I DODATKA ISHRANI (klikni ovde)

Plaćanje pouzećem, po prijemu pošilke. Pošiljka se šalje brzom poštom.Vreme dostave 2-3 radna dana . CENA paketa (ispod 6.000 RSD) će biti uvećana po ceni tarifiranja brze pošte.

Ako kupujete proizvode čija ukupna vrednost prelazi 6.000 RSD dostava je BESPLATNA. Troškove brze pošte snosimo Mi.
Za kupovinu preko 10.000 RSD uz besplatnu dostavu ostvarujete i popust od 10% 
 

Comments

Popular Posts From This Blog

VINSTROL-LOŠE VESTI

ISPOVEST JEDNOG KORISNIKA AAS

ANABOLIČKA FARMAKOLOGIJA-STANOZOLOL (winstrol)